1. February 2018
HannahLietame s Brook a Melanie po obchodoch. Zajtra má Harry narodeniny.
,,Nebehaj toľko." Zastavovala ma Brook. Nemala by som behať. Prečo? To už je prekvapenie.
,,Máme nakúpené takmer všetko." Ozvala sa Mel.
,,Ešte víno." Brook si povzdychla. Každá z nás má minimálne päť tašiek v jednej ruke.
,,Nech je to posledná vec, lebo zomriem." Sťažovala sa Brook.
,,Posledná. Sľubujem." Usmiala som sa.
,,Hej. To si vravela aj pred piatimi taškami." Melanie si sadla na lavičku.
,,Tak strážte tašky. Hneď som tu." Brook si sadla tiež a ja som tam položila moje tašky. Šla som do obchodu a kúpila som dve červené vína. Keby sa chcel Harry náhodou opiť, ani by som sa nečudovala.
,,Môžme." Vzala som si tašky. Niall nás všade vozí. Divné je, že nám nepomáha s taškami.
,,Ježišmaria. Vianoce už boli." Niall sa zasmial.
,,Boli, teraz sú Harryho narodeniny a prázdna chladnička." Naložili sme tašky.
,,Aha." Nasadli sme a vyrazili sme domov. Teda ku mne a Harrymu.
Niall nám pomohol s taškami. Hunter hneď začal štekať.
,,Do pelechu. Aj pre teba niečo mám." Hunter ma poslúchol a odišiel. S Harrym sme ho pravideľne cvičili a mal by dokázať zastaviť zlodeja.
Po Harrym tu nie je ani stopy. Baby odišli aj s Niallom.
,,Harry?" Zakričala som. Nič.
,,Hunter kde je Harry?" Hunter sa rozbehol do pracovne. No jasné. Šla som tam. Harry bol zažratý do papierov a iných vecí ohľadom jeho sestry.
Založil si vlastnú organizáciu a chalani preňho pracujú. Ešte je tu aj pár iných ľudí. Ale k nám do domu nikdy nevkročili. Okrem chalanov.
,,Som doma." Harry sa zľakol a otočil sa na mňa.
,,Chodíš ako duch." Usmial sa.
,,Nie nechodím. Na chodbe je asi pätnásť tašiek." Harry si povzdychol.
,,Odkedy pracuješ, stále len nakupuješ." Sťažoval sa.
,,A vieš, čo je zajtra?" Rukami som mu prešla po hrudi.
,,Neviem... Utorok?" Búchal s perom po stole.
,,Tvoje narodeniny." Zostala som prekvapená. On ani nevie.
,,Aha." Naďalej sa venoval papierom.
,,Nezaujíma ťa to?" Harry si povzdychol a celý sa ku mne otočil.
,,Vieš, že mám teraz veľa práce." Ruky mi položil na boky.
,,Ty máš prácu stále." Pozrela som do zeme. Hunter to tu oňuchával.
,,Sľubujem, že ak ju nájdem, budem sa venovať len a len tebe." Aby ste boli v obraze. Harry si založil organizáciu. Jediná vec, čo ho zaujíma je nájsť jeho sestru. Nič viac nič menej. Celé dni je len v pracovni. Nevychádza odtiaľ. Až niekedy nad ránom. Zaspí na dve hodiny a to je všetko.
,,Jasné. Hunter poď." Odišla som vybaľovať tašky. Odvliekla som si ich všetky do kuchyne a začala som vykladať nákup.
Po tvári mi stekali slzy. Do ruky som si vzala mobil a vytočila som Melanie.
KAMU SEDANG MEMBACA
Syn Mafiána [H.S]
AksiNikto nevie kto naozaj je. Vždy po 'istej udalosti' sa objaví na inom mieste s iným menom. Často sa stretáva so svojomi 'kolegami'. Medzi jeho koníčky patrí najmä pitie alkoholu. Človek ako on nedokáže mať city. Problém však nastane keď mu prideli...