10. Broken Glass

2.1K 109 1
                                    

♪♪♪
//Sarcasm is my only defense.
-Stiles Stilinski//
♪♪♪

,

,Hannah... Nemôžeš sa ma to takto spýtať." Povedal chladne.

,,A to akože prečo?" Naštvala som sa.

,,Nejde to. Jasné? My dvaja by sme sa ani nemali rozprávať." Chcel odísť, no ja som ho stiahla späť ku mne.

,,To nie je odpoveď." Zamračila som sa.

,,Hannah..." Povzdychol si.

,,Áno Niall?" Uškrnula som sa. Niall sa hodil na mňa a opäť ma začal bozkávať.

,,Áno Hannah. Ľúbim ťa." Bozkával ma naozaj vášnivo. Nechala som sa. Opäť mi rukami zašiel pod tričko, no tetntokrát mi ho aj vyzliekol.

,,Hej ľudi-" Vletel sem Louis. Niall sa odomňa odtiahol a vražebne pozrel na Louisa.

,,No?" Arogantne sa spýtal Niall.

,,Ja som vlastne aj zabudol, čo som chcel." Zasmial sa.

,,Louis vypadni." Prikázal mu Niall.

,,Som starší." Začal Louis.

,,A ja som vyšší." Niall hral jeho hru.

,,A ja dýcham. A čo." Ozvala som sa a obaja na mňa pozreli.

,,Pokiaľ mieniš otravovať tak si daj stoosemdesiat stupňovú otočku páľ odtiaľto." Zvýšil hlas Niall.

,,Nemali by ste to robiť. Ak sa to Harry dozvie tak-" Nedopovedal, pretože po ňom letela moja papuča. A ja som ju nehodila.

,,Niall... Louis má pravdu. Nemali by sme." Vzala som si zo zeme moje tričko a obliekla som si ho.

,,Hannah." Otočil ma k sebe Niall. Otočila som sa na Louisa. Ospravedlňujúco na nás pozrel a so sklonenou hlavou odišiel.

,,Sám si povedal, že by sme sa nemali ani rozprávať." Vytrhla som sa a šla som do kúpeľne kde som sa následne zamkla.

,,Nenávidím to tu!" Silno som buchla do skla na sprche a ono to spravilo dosť silný hluk.

Pozrela som sa do zrkadla. Odkedy som sem prišla, nepozerala som sa do zrkadla. Ako sa môžem niekomu páčiť. Som vychudnutá. Nenosím make-up, čiže je vidno moje pehy. Blond ombré sa mi zmylo. Väčšinou nosím len drdol alebo cop.

Toto miesto ma úplne zmenilo. Harry ma zmenil. Čo asi teraz robí...

Harry

,,Kurva!" Skríkol som a sotil som do jedného z pracujúcich.

,,Prestaň Styles!" Skríkol po mne zas on a dal mi o čelo zbraň. Zlá voľba. Odhodil som zbraň a udrel som ho.

Prečo tu z neho robim miešané vajíčka? Urážal Hannu. A to sa nerobí. Som predsa aspoň trochu dobrý človek. Presne ako povedala.

Snažil sa postaviť, no ja som ho kopol do sklenenej zábrany. Tá sa rozbila a on skoro vyopadol. Zachytil sa. Skopol som ho dole.

,,Harry Edward Styles!" Okríkla ma organizátorka. Otočil som sa. ,,Ja som vedela, že ťa to vráti späť." Počkať, čo? Nie. Ja nie som späť. Len som mu dal nakládačku, pretože urážal Hannu.

,,Môžeš sa vrátiť." Zajasala. Mám len dve možnosti. Vrátiť sa a budem predstierať, že som taký aký som bol, alebo to nepredstierať.

Beriem tú druhú možnosť. Styles rozhodne nebude milý.

Syn Mafiána [H.S]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora