♪♪♪
// My heart is open I know I can keep on goin'.
-Scarlett. //
♪♪♪,,Patria Niallovi. Ten batoh si u nás nechal už dávno. Nikdy som si nevšimol tie lieky. Ale keďže sú v jeho batohu, tak patria jemu." Povedal s istotou.
,,Aha..." Oprela som sa o sedadlo. Nejak som zabudla, že sme v lietadle a pozrela som sa von okníčkom. Srdce sa mi rozbúšilo.
,,Rick." Prudko som sa otočila na Harryho. Vrazila som mu do hrude. Harry ma objal. Po tvári mi stiekla slza.
,,Hannah neplač." Šepol moje meno. Fňukla som.
Few hours later
Sme na letisku. Asi dvakrát som vraciala. Som úplne roztrasená. Toto bol môj prvý let lietadlom.
Vyšli sme z letiska. Harry si vytiahol cigaretu.
,,V poriadku?" Spýtal sa ma keď sme sadli do auta.
,,Asi hej." Trasľavo som sa nadýchla.
Harry si zapálil cigaretu. Naštartoval a viezli sme sa domov.
Došli sme pred obrovský dom. Vystúpili sme z auta. Harry zamkol. Vytiahol si kľúče. Odomkol. Vošli sme na bielu chodbu. Takmer všetko je tu biele. Je tu bledé drevo.
Šli sme hore po schodoch.
,,Podľa všetkého by toto mala byť tvoja izba." Ukázal na rúžové dvere.
,,Nenávidím rúžovú." Zhnusila som sa. Vošla som do izby. Rúžovo biela. No krásne.
Vyšla som z izby a všimla som si Harryho ako vchádza do jednej izby. Šla som za ním.
Má modrú izbu.
,,Tak..." Otočil sa na mňa. ,,Zajtra nastúpime do školy." Usmial sa.
,,Skôr ako nastúpime do školy..." Začala som. ,,Chcem niečo spraviť." Priblížila som sa k nemu. Chytila som ho za ramená a skočila som naňho. Zachytil ma.
Vrhla som sa na jeho pery. Sadol si so mnou na posteľ. Bozkávali sme sa naozaj vášnivo. Rozopla som mu jeansy.
Stiahla som mu ich po kotníky. Ďalej si ich dal dole už sám. Dal mi dole okuliare. Usmiala som sa do bozku.
Vopchal mi do úst svoj jazyk a ja som ticho zavzdychala. Rozopol mi rifle. Dal mi ich okamžite dole a leteli zaňho na posteľ. Zamotala som si prsty do jeho perfektne ostrihaných vlasov.
Potiahla som ho za vlasy, keď mi ruku strčil do nohavičiek. Zastonal a ja tiež. Vytiahol ruku a zahryzol si do spodnej pery. Vyzliekol mi tričko.
Prehodil si ma pod seba a ďalej ma bozkával. Jeho jemné pery mi zanechávali bozky na krku a nižšie. Prešiel mi na bruško a moje svaly sa okamžite stiahli.
Prstami mi prechádzal po leme nohavičiek. V to buchli dvere.
,,Kurva." Zanadával Harry. Rýchlo mi podal veci a natlačil ma do skrine.
,,Ricki? Dizy? Ste doma?" Počula som výkriky.
,,áno teta! Ja som!" Zakričal Harry. Snažila som sa byť, čo najviac potichu. Počula som ako sa otvorili dvere.
,,Kde je tvoja sestra?" Stráchala sa teta.
,,Šla sa prejsť." Spokojne odpovedal Harry. To myslí vážne.
,,Kam?" Panikárika.
,,Um... Spomínala nejaký park." Zamyslel sa Harry.
,,Idem po ňu." C-kla teta. Buchli dvere. Pomaly sa otvorili dvere na skrini. Vyšla som odtiaľ.
YOU ARE READING
Syn Mafiána [H.S]
ActionNikto nevie kto naozaj je. Vždy po 'istej udalosti' sa objaví na inom mieste s iným menom. Často sa stretáva so svojomi 'kolegami'. Medzi jeho koníčky patrí najmä pitie alkoholu. Človek ako on nedokáže mať city. Problém však nastane keď mu prideli...