♪♪♪
//Just stop you crying it will be alright.
-Harry Styles. SOTT.//
♪♪♪Hannah
Harryho odvliekli nejaký muži a ja som v tom momente letela do jeho izby po môj mobil. Neviem, čo sa stalo.
Našla som môj mobil a okamžite som vytočila Niallové číslo. Sadla som si na Harryho posteľ.
,,Hannah, stalo sa niečo? Má v tom prsty Harry?"
,,Niall Harryho odniesli nejkaý muži. Ja neviem. On proste. Plakal. Áno. Plakal. Tiež som sa čudovala. A proste vybehol do izby, po niekom kričal a potom sem došli tí muži." V rýchlosti som vysvetlila situáciu.
,,Hneď som tam." Zložil to.
Panebože. Nikdy by som neverila, že mi bude chýbať. Ale dnes... Dnes to bolo inak. Myslím, že niečo o Harrym neviem. Niečo, čo vie len on a nikomu o tom nepovedal.
Domom sa rozoznel zvonček a ja som okamžite vybehla z izby. Otvorila som dvere a keď som uvidela blonďavé vlasy a Niallovu tvár, hodila som sa mu okolo krku.
,,Pokoj. Aký muži?" Spýtal sa a vošiel dnu. V to zahrmelo a začalo pršať. Typické jarné počasie.
,,Mali obleky." Po tvári mi stiekla slza. Niall mi položil dlaň na líce a palcom mi zotrel slzu.
,,Nájdeme ho." Objal ma. Úprimne... Harryho objatie je lepšie.
Mobil a všetky veci má tu. Neviem ako ho kontaktujeme. Ale hrozne sa oňho bojím. Aj cez všetko to, čo mi spôsobil.
,,Okay. Hannah teraz nepanikár." Otočil sa na mňa Louis. Áno. Už sú tu všetci. ,,Ale..." Chcel povedať, no Zayn ho prerušil.
,,Je väčšia šanca, že Harry zomrie a nie je žiadna možnosť, že ho nájdeme." Všetci sa na Zayna zamračili. Mne sa do očí nahrnulo viac sĺz.
,,Zayn!" Skríkli všetci.
,,Čo? Mali sme jej povedať pravdu. Či nie?" Niall si dal face palm. Podišiel ku mne a chytil ma za ramená.
,,Choď do izby. Vyriešíme to. Neboj sa." Zrazu vypadol prúd a silno sa zablesklo a zahrmelo. Domom sa rozoznel naozaj piskľavý babský krik.
,,Hannah neboj, sme tu s tebou." Povedal Louis.
,,Ale to som nebola ja." Oznámila som im. Prúd opäť nabehol a boli tu všetci, okrem Zayna.
,,Zayn?" Okríkol ho Liam. Zayn vyliezol spoza gauča aj s dekou.
,,Nehovor mi, že si to bol ty." Spýtal sa Niall. Zayn len prikývol.
,,Panebože." Pokrútil nad ním hlavou.
,,Hannah choď do tej izby." Opäť sa zablísklo. Tentokrát som skríkla spolu so Zaynom. ,,Alebo viete, čo? Choďte do izby obaja."
,,Ale žiadne rozmnožovanie!" Prikázal Louis. Všetci sme sa zasmiali.
,,Nechcem byť rasista, ale... Ako to povedať slušne. Nepáčia sa mi viac upečený chlapci." Zasmiali sme sa.
,,Pche!" Odul sa Zayn. Postrčila som ho a obaja sme vyšli do izby. Sadli sme si na moju posteľ.
,,Myslíš, že ho nájdu?" Spýtala som sa s malou dušičkou nádeje.
,,Určite. Predtým som žartoval." mávol nad tým rukou. Hlasno som si povzdychla.
,,Nevedel som, že k nemu niečo cítiš." Usmial sa. V to som sa zarazila.
,,Čo? Nie! Ja k nemu nič necítim. Za to koľko krát ma pob-. Ehm. Udrel? Nie." Otočila som sa chrbtom. Na okná hlasno dopadali kvapky vody.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Syn Mafiána [H.S]
БоевикNikto nevie kto naozaj je. Vždy po 'istej udalosti' sa objaví na inom mieste s iným menom. Často sa stretáva so svojomi 'kolegami'. Medzi jeho koníčky patrí najmä pitie alkoholu. Človek ako on nedokáže mať city. Problém však nastane keď mu prideli...