Je už dosť neskoro a predpokladám, že Hannah už spí. Pomaly som prešiel k jej izbe a otvoril som dvere. Naozaj potichu. Má tu poriadok. A však aby nie. Nemá tu nič.
Sledujem ju. Spí. Aj ja by som mal. Ale nie v mojej izbe a nie sám.
Opatrne som si k nej ľahol.
,,Hannah." Šepol som. Hannah sa pomrvila, no hneď ako si uvedomila, že v posteli nie je sama, prudko sa posadila.
,,Č-čo tu robíš?!" Skríkla.
,,Bývam tu." Uškrnul som sa.
,,To ale neznamená, že si ku mne môžeš kedykoľvek ľahnúť!" Vyštekla na mňa.
,,Tak bacha na jazyk a tón!" Vstal som. ,,Stále sa sťažuješ, že ti tu nie je dobre. Ale keď sa snažim ti to tu spríjemniť, stále je to na hovno." Skríkol som.
,,Čo kričíte?" Do izby vošiel Niall.
,,Spýtaj sa slečny, všetko mi vadí." Ukázal som na Hannu.
,,Zajtra začíname s výcvikom. Bude to bolieť!" Zvreskol som a odišiel som z izby s naozaj silným tresknutím dverí. Skoro som ich vyrazil.
Skôr ako som odišiel, započul som ich rozhovor.
,,Zvykneš si na to." Povedal Niall.
,,Prečo ty taký nie si?"
,,Pretože moje meno je Niall Horan."
To je kokot. Zmenil som naňho názor. Nemám ho rád!
Morning
Je 5:00. Správny čas na výcvik tuto malej slečny.
Chalani sa upratali do izieb. Zaklopal som na dvere Hanninej izby. Nič. Otvoril som. Tá mrcha ešte spí. Strhol som z nej paplón.
,,Héj! Čo je?" Skríkla.
,,Vstávaj! Hneď!" Lenivo sa posadila.
,,Prečo?" Nahol som sa k nej.
,,Pravidlá!" Skríkol som.
,,Á-áno pane." Pozrela na zem.
,,Čakám ťa v kuchyni. Máš dve minúty." Zavelil som a odišiel som.
Sadol som si na barovú stoličku a znudene som čakal.
,,Ráno." Ozval sa Niall. On je všade.
,,Nazdar." Odvrkol som.
,,Zlá noc?" Zasmial sa.
,,Nehraj sa na neviniatko." Zamračil som sa. Bolo počuť vŕzganie schodov a následne ku mne pricupkala Hannah. Má vlasy vypnuté do copu. Má na sebe legíny a tielko.
,,Ahoj Ni-"Nenechal som ju dopovedať.
,,Nebudeš sa vykecávať. Ideme cvičiť. Maj sa Horan." Povedal som prísne a už som ťahal Hannu za sebou.
,,Spomaľ." Zakričal som. Vliekla sa za mnou. Zastal som ona do mňa narazila.
,,Prvý krok." Začal som. ,,Rýchlosť." Vyšli sme na zadný dvor.
,,Musíš byť rýchla inak ťa zabijú skôr ako sa stihneš nadýchnuť." Upozornil som ju. Zo zeme som vzal malý kamienok.
,,Na čo ti j-" Nedopovedala, pretože som do nej ten kamienok hodil. Nestihla sa uhnúť a ten kamienok ju trafil do čela. Pošúchala si čelo. Nazbieral som si viac kamienkov, niektoré boli väčšie. Hádzal som ich po nej. Neuhýbala sa.
,,Predstav si, že sú to nože. Vyhýbaj sa im!" Skríkol som. Začal som po nej hádzať kamene a ona sa uhýbala. Moc jej to nejde.
,,Snaž sa!" Zakričal som. Hannah zastala. Rýchlo dýchala. Pobehovala tu asi minútu. To myslí vážne?
,,Prečo si prestala?!" Zvreskol som po nej. Sadla si na zem.
,,Nikdy predtým som nebehala." Hodil som kamene na zem. Toto si zo mňa robí srandu?
,,Ty si neskutočná. Nič nevieš. Nič!" Vyštekol som na ňu a odišiel som dnu. Skôr ako som zabuchol dvere som započul vzlyky. Nech si plače.
,,Ako to ide?" Spýtal sa Tomlinson.
,,Radšej by som cvičil zavárané uhorky ako ju." Oprel som sa o linku.
,,Človeče to dievča sa pred desiatimi minútami zobudilo." Zasmial sa Payne.
,,Nech si zvyká." Prevrátil som očami. Niall nič nepovedal. Len ticho sedel.
,,Hej chalani!" Zakričal Zelér. Obzreli sme sa po ňom. Mával rukou aby sme šli za ním. Šli sme ku oknu, pri ktorom stál. Hannah kopala do... Mojej schránky. Ide jej to. Lenže je to moja schránka. Rýchlo som vybehol von z domu a zozadu som ju schmatol.
,,Čo to stváraš?!" Skríkol som. Mykala sebou. Kopala nohami. Vzal som ju na plece a odniesol som ju do garáže. Položil som ju na gauč. Pozrel som jej do tváre. Je uslzená.
,,Vysvetlíš mi to?!" Zakričal som a ona sebou trhla.
,,Vravel si, že nič neviem. Viem. Viem sa naštvať a rozkopem čokoľvek." Hrdinsky odpovedala.
,,A prečo si to odniesla moja schránka?" Nadvihol som obočie.
,,Bola to prvá vec-" Nedopovedala. Vytiahol som ju na nohy.
,,Liam ti pomôže s behom." Vzal som ju za ruku a ťahal som ju do vnútra. Zastali sme v kuchyni.
,,Nauč ju behať." Sotil som ju k Liamovi. Takmer spadla. Niall sa postavil. Čo zas ide robiť?
,,Vezmem ju ja." No to ma poser. Niall Horan vie bežať?
,,Nie! Vezme ju Liam. My dvaja sa ešte porozprávame. Vy dvaja choďte." Liam ju vzal za ruku. Všetci sa vyparili okrem Nialla a mňa.
,,Nebuď k nej tak milý!"
,,Nebuď k nej tak prísny!"
Povedali sme naraz.
,,Potrebuje výcvik." Chytil som sa za koreň nosu.
,,Harry, to dievča potrebuje trochu lásky." Chytil ma za rameno.
,,Potrebovať ju môže, ale nezaslúži si ju." Odtiahol som sa.
,,Aspoň to skús. Spriatelíte sa a bude ťa počúvať na slovo. Bude z nej skvelá mafiánka." Milo sa usmial. Je mi z neho zle.
,,Fajn! Cvič si ju ty! Budem mať aspoň pokoj!" Vypľul som naňho. Niall sa zamračil.
,,Pridelili ju tebe a budú chodiť na kontroly!" Kontroly?! To si zo mňa robia snáď srandu!
Two hours later
Niekto zaklopal. Chalani už odišli, no Liam a Hannah sa už dve hodiny nevrátili. Šiel som otvoriť. Medzi dvermi stála zadýchaná Hannah. Liam tu nebol. Pevne ma objala.
,,Choď do riti! Čo je?!" Zvreskol som a odsotil som ju.
,,Niekto... Boli.... Traja..." Dýchala naozaj rýchlo a takmer som jej nič nerozumel. ,,Naháňali ma..." vydýchla.
,,Kto kurva?!" Hannah spadla na kolená. ,,Vstávaj!" Vyšvihol som ju na nohy. Sotil som ju dopredu a ona si sadla na stoličku.
,,Kto ťa naháňal?!" Zamračil som sa a sadol som si oproti.
,,Traja muži. Mali zbrane. Bežala som s Liamom, keď som ho zrazu stratila a šla som chôdzou. Vzali ma za ruku a obchytkávali. Nejak som im vykĺzla a nejak som sa dostala sem..." Vystrašene na mňa pozrela. Po tvári jej stekali slzy.
,,Hlavne nerev." Vstal som a vzal som si mikinu.
,,Kam ideš?" Okríkla ma.
,,Hannah!"
,,Kam idete... Pardón." Ospravedlnila sa.
,,Idem skontrolovať tých mužov." Hannah sa rozbehla ku mne. Skôr ako som stihol niečo urobiť, pevne ma držala za ruku. Teda... Objímala ju.
,,Nechoďte tam. Stane sa vám niečo." Stisla ma. Niečo vo mne nechcelo odísť. Chcelo tu zostať takto. No niečo mi kázalo aby som ju odstrčil....
STAI LEGGENDO
Syn Mafiána [H.S]
AzioneNikto nevie kto naozaj je. Vždy po 'istej udalosti' sa objaví na inom mieste s iným menom. Často sa stretáva so svojomi 'kolegami'. Medzi jeho koníčky patrí najmä pitie alkoholu. Človek ako on nedokáže mať city. Problém však nastane keď mu prideli...