24th December
Za posledné dni sa toho dosť zmenilo. Brook sa stala mojou najlepšou priateľkou. Získala som prácu v Starbucks. Harryho sa snažím dostať do Vianočnej nálady a zatiaľ sa mi to darí. Našla som si ešte jednu kamarátku v Starbucks. Volá sa Melanie. Skvelo si rozumieme. Aj s Brook si skvelo rozumie. Sme taká nerozlučná trojka.
,,Harry, zlatko rozmotaj mi svetielka." Podala som mu asi štvor metrový kábel, zmotaný do gule. Niečo si zahundral.
Bežala som do kuchyne kde bola Brook a pripravovala medovníčky a iné Vianočné cukrovinky. Ja Harry a Melanie sme sa starali o výzdobu.
,,Prečo musíme oslavovať tie zas–" Prerušila som Harryho.
,,Máme dohodu. Po novom roku si nadávaj aj na ponožky." Harry si povzdychol a ďalej rozmotával svetielka.
Myslím, že na sladkosti sa Harry sťažovať nebude nikdy.
Podal mi rozmotané svetieľka.
,,A keby si tak zdvihol zadok a dal ich na stromček?" Harry vstal a začal svetieľka omotávať okolo stromčeku.
Keď skončil zapichol koniec do zástrčky a stromček sa rozjasnil. Vyzerá to dokonalo. Stromček je hotový. Teda až na jednu vec. Hviezda. Ja som krpatá a nedočiahnem tam. Snažím sa tam doskočiť.
Na bokoch som ucítila niečie ruky. Harry. Zohol sa dole a nabral ma na seba. Sedím mu na krku a konečne dočiahnem.
,,Vyzerá skvelo!" Zahlásila Melanie a ďalej robila výzdobu pri na krbe.
,,Podľa mňa tá výzdoba vyzerá lepšie." Poznamenala som. Harry mi silnejšie chytil nohy aby som nespadla.
,,Ako si na tom, Brook?" Okríkla som ju.
,,Takmer hotovo!" Zakričala mi späť.
,,Tak?" Zošúchla som sa Harrymu na chrbát, no nezliezla som. ,,Čo myslíš?" Nadšene som sa ho spýtala.
,,Myslel som si, že to bude katastrofa. Ale vyzerá to skvelo." Potešila som sa Harryho názoru. I keď neviem, či to mám brať ako urážku alebo nie.
Dozvedela som sa aj to, že odkedy zomrela Harryho mama, tak Vianoce neoslavoval.
,,A vieš kto bude s nami ešte oslavovať?" Oslavujú s nami aj Melanie s Brook.
,,Kto." Zložil ma dole.
,,Niall, Liam, Louis, Zayn." Donieslo sa k nám, že dievčatá, ktoré mali chalani na starosť, dali do dievčenskej organizácie. To preto bol Niall opitý vtedy.
,,Dobre... Tak to bude katastrofa." Zasmial sa Harry.
,,Nikdy si s nimi Vianoce neoslavoval. Tak?" Šťuchla som doňho.
,,Vsadím sa s tebou o sto dolárov, že tu budú spať a my nebudeme mať súkromie." Povedal potihšie aby ho baby nepočuli.
,,Platí." Uškrnula som sa. Harry ma capol po zadku a ja som poskočila.
,,Draku." Zvodne naňho pozrela Melanie. Zadržiavala som smiech.
,,Nezbaľ mi boyfrienda, idem do kuchyne." Žmurkla som na Melanie.
,,O to sa neboj." Uisťoval ma Harry.
,,Tak to pardón?" Zasmiala som sa a odišla som do kuchyne. Ukradla som Brook jeden medovník.
,,Čorka." Capla ma po ruke.
,,Od rána som nič nejedla." Vyhovárala som sa.
,,Nie. Iba palacinky, dva jogurty, šalát a teraz toto." Smiala sa Brook.
YOU ARE READING
Syn Mafiána [H.S]
ActionNikto nevie kto naozaj je. Vždy po 'istej udalosti' sa objaví na inom mieste s iným menom. Často sa stretáva so svojomi 'kolegami'. Medzi jeho koníčky patrí najmä pitie alkoholu. Človek ako on nedokáže mať city. Problém však nastane keď mu prideli...