38. I Missed You

1.4K 61 5
                                    

Harry

Zosadol som z motorky. Chalani šli hneď za mnou. Nezostal som vôbec zlý, ako som vravel pred siedmimi rokmi. Chcem začať nový život. A medzi to patria motorky.

Vošli sme do Starbucks. Všetci sme si dali dole prilby a kukli. Okolo nás prešli nejaké baby. Jedna sa mi do tváre podobala na Hannu.

,,Chalani nie je to Hannah?" Zahlásil Zayn.

,,Neviem." Odvrátil som pohľad. Hľadel som na stôl.

,,Ak áno, musela už dávno porodiť." Povedal Zayn.

,,Ako otec sa rozhodne necítim." Poznamenal som.

,,Neboj sa. Vy sa dáte dokopy." Usmial sa Niall.

,,Pôjdem ju hľadať." Usmial som sa a vyšiel som von. Nasadol som na motorku a vozil som sa po L.A.

Narazil som na jedného chlapca, ktorému robili zle iní. Bolo to pred školou. Zastavil som tam a šiel som mu pomôcť. Podarilo sa. Podal som mu ruku aby vstal.

,,Ako sa voláš?" Milo som sa ho spýtal.

,,Theo." Usmial sa na mňa.

,,Theo!" Kričal niekto. Vzal som Thea za ruku a spolu sme šli za hlasom.

,,Myslím, že sa trochu stratil." Ozval som sa spoza nej. Otočila sa na mňa. Je to ona. Má vystrašený výraz. Bordové vlasy, pearcing na nose a je ostrihaná. Hľadela na mňa.

,,Theo." Kvokla si. Theo ma pustil a šiel za ňou. Ako správna matka skontrolovala, či je Theo v poriadku. Vstala a vzala Thea za ruku.

,,Vďaka." Odpovedala ticho a chcela odísť. Chytil som ju za ruku.

,,Nespoznávaš ma?" Dúfam, že si ma pamätá. Nemenil som sa. Výzorovo nie.

,,Prepáčte, ale neviem kto ste a nedotýkajte sa ma." Zamračila sa a vytrhla sa mi.

,,Oh. Asi to bude omyl, prepáčte." Odišiel som k svojej motorke. Nemohla na mňa len tak zabudnúť. To proste nejde.

Next day

Hannah

,,Zyler, ďakujem ešte raz, že dnes odvezieš Thea." Povedala som narýchlo a letela som z domu. Mám totižto v pláne nájsť Harryho. Včera som sa ešte rozprávala s Zylerom. Naozaj sa s Harrym potrebujem porozprávať. Preto som si dnes aj urobila voľno.

Naštartovala som auto a všade možne som hľadala jeho motorku.

Našla som ju zaparkovanú pred jednou reštauráciou. Parkovali tu štyri podobné motorky. Zaparkovala som a vošla som dnu. Videla som ich. Ale sadla som si od nich trochu ďalej. Došla za mnou čašníčka. Objednala som si iba minerálku.

,,Ale. Čo ty tu?" Ozval sa ten zlizký hlas, ktorý dobre poznám. Zylerov bývalý.

,,Joshua." Zamrmlala som. Sadol si ku mne.

,,Čo cica?" Oslovil ma.

,,Daj mi pokoj." Odsunula som sa. Začal ma hladiť po stehne. Capla som mu poruke a vstala som.

,,Nebuď taká." Vstal a uškŕňal sa. Niekto mu zozadu vrazil a Joshua si sadol späť.

,,Zmizni." Podráždene povedal Harry. Joshua na nič nečakal a utiekol preč. Harry pozrel na mňa. ,,Máš tu voľné?" Spýtal sa. Prikývla som na súhlas. Harry si sadol oproti mne.

,,Si Hannah, však?" Spýtal sa. Prikývla som na súhlas. ,,Včera si tvrdila niečo iné." Podozrieval ma.

,,Ja viem. Spanikárila som. Bol pre mňa šok, vidieť ťa po tak dlhej dobe..." Povedala som sklesnuto.

Syn Mafiána [H.S]Where stories live. Discover now