♪♪♪
//What cannot be said, will be wept.
-Sappho.//
♪♪♪Harry
,,Uvidíš." Povedal som a obliekol som si späť moje tričko. Hannah sa obliekla tiež.
,,Sprav si cop, počkám ťa v kuchyni." Hannah len prikývla. Po vŕzgajúcich schodoch som zišiel dole.
Napustil som si do pohára vodu a napil som sa. Medzitým prišla dole Hannah.
Vzal som si môj mobil a zapol som ho. S Hannou sme prišli pri prázdnu stenu.
Prešiel som po strede obrazovky z ľava do prava. Potom z hora na dol. A potom z ľavého dolného rohu do pravého horného rohu. Mobil vydal zvuk a ukryté dvere v stene sa otvorili. Boli tam schody dole.
Pozrel som na Hannu. Mala otvorené ústa od úžasu.
,,Choď." Jemne som ju potlačil. Hannah šla po schodoch prvá. Ja som šiel hneď za ňou. Stena sa zatvorila.
Schody boli osvetlené iba malým svetlom. Bolo tlmené.
Prišli sme do tmavej miestnosti. Zapol som svetlo. Táto miestonsť je pod celým pozemkom. Čiže je obrovská. Je tu niekoľko malých miestností. A sú tu chodbyčky.
,,Vitaj v mojom menšom cvičisku." Chytil som Hannu zozadu za plecie.
,,Toto, že je malé?" Divila sa.
,,Bývajú aj väčšie." Nebol som tu už dlho. Ja to nepotrebujem.
,,Teraz ti to vysvetlím." Začal som. Hannah sa otočila na mňa.
,,Zajtra musíme ísť na misiu. Ty budeš moja sestra. Tvoje meno bude Dizy. Moje meno bude Rick. Nezabudni na to, že si Dizy. Budeš ma počúvať. Ideme po tomto mužovi." Ukázal som jej fotku na mobile.
,,Volá sa Gurness. Ale to je jeho tajné meni. Inak je to Garry. Je riaditeľ na škole do, ktorej my nastúpime ako nový žiaci. Nenadväzuj moc kontakty. Buď skôr taká tichá. Drž sa hlavne pri mne." Pokračoval som.
,,A čo mám robiť?" Spýtala sa.
,,To ti poviem aj v priebehu misie. Teraz...." Podal som jej pero. ,,Ukáž mi, čo vieš." Stlačil som modré tlačidlo a privolal som tak droida.
,,Ja... Čo mám robiť s perom." Klepala sa. Droid sa k nej približoval.
,,Všímaj si detaily." Vrazila do steny.
,,Kurvaaaa!" Droid sa k nej približoval. Nemala kam ísť. Zvreskla a vrazila mu. Prehla mu kovovú hlavu a on spadol na zem.
,,Zdochni!" Pichla mu pero do oka. Odstúpila od neho.
,,Vraždu radšej nechaj na mňa." Civel som naňu ako na Ježiša.
,,Nebolo to dobré?" Smutne na mňa pozrela.
,,Má to byť prirodzená smrť. Nesmieš sa ho takmer dotknúť." Prešiel som k droidovi a vybral som mu pero z oka.
,,Vidíš toto?" Ukázal som na písmo.
,,Je tam... 2x death, 1x koma." Povedala s prižmúrenými očami.
YOU ARE READING
Syn Mafiána [H.S]
ActionNikto nevie kto naozaj je. Vždy po 'istej udalosti' sa objaví na inom mieste s iným menom. Často sa stretáva so svojomi 'kolegami'. Medzi jeho koníčky patrí najmä pitie alkoholu. Človek ako on nedokáže mať city. Problém však nastane keď mu prideli...