Bölüm 3:Şimdi Senin İçin Her Şeyi Yapabileceğime İnanıyor Musun?

2.2K 218 45
                                    

  Sabahleyin okula yarım saat önceden gitmiştim.Bunun nedeni ise eğer o kişi bir cinayet işleyecekse durdurmaktı.Ama şöyle bir ihtimal de vardı ki,ne zaman bunu yapacağını bilmiyordum.


  Sınıfa gelen ilk kişi ben olmuştum.Kookie'yi merak ediyordum.Hem de çok... Umarım zarar vereceği kişi o olmaz.Eğer onu kaybedersem...

  Tam bu sırada kapı açıldı ve içeri Kookie girdi.İyi insan lafın üstüne gelir diye buna demişler...Yüzüme bir gülümseme yayıldı,fakat dostum bana karşılık vermedi.Sırasına çantasını koyar koymaz,sınıftan çıktı.

Ne olmuştu?

  Bir kaç dakika düşünüp taşındıktan sonra en kötü ihtimali düşünür düşünmez sınıftan çıktım.O kötü düşünce beynimi istila etmişti.

Ya bunlar katilin bir oyunuysa?

  Tüm okulu dolandıktan sonra terasa çıktım.Umarım arkadaşım iyidir diye sayıklarken aynı zamandada terasa çıkma nedeni ile görüşümü kapamış saçlarımla uğraşıyordum.

Onu görmemle şok oldum...

Yerler kandı...

Koştum,

Koştum,

Koş...tu..m.

Yere çömelip bir dostuma birde yüzüne maske geçirmiş bıçaklı adama bakıyordum.

Benle konuşan kişi miydi bu?

  Tam ağzımı açıp konuşacakken o kişinin gitmiş olduğunu farkettim.Derhal Kookienin durumuna baktım.Nefes aldığını farketmemle birlikte bir kaç gözyaşım yanaklarımdan aşağıya süzülmüştü bile...

***

  Eve gider gitmez telefonu elime alıp o numaranın attığı mesajlara baktım;

Özel Numara:Hey prensim~

Özel Numara:Gördün mü sürprizi~

Özel Numara:Bu dünyada sadece birlikte olmalıyız~

Özel Numara:Hah bu arada o maskeli ben değildim.

Özel Numara:Şimdi benim senin için her şeyi yapabileceğime inanıyor musun?

Özel Numara engellendi.

Senin İçin ♤taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin