Arkadaşının hastaneye kaldırıldığını öğrenen Jin,koşuşturarak bir kaç dakikaya söylenilen hastaneye varmıştı.
Koşturarak ameliyathanenin oraya gelince hala doktorun çıkmadığını farkederek,kapının oraya yere çökerek ağlamaya başlamıştı.
Neden dostunun eve gitmesine izin vermişti?
Kendi içinde bir çeşit vicdan azabı yaşıyorken telefonunun zil sesi ile yerinde kıpırdayarak,elini cebine sokmuş,telefonunu kavramıştı.
Bilinmeyen numara yani Kim TaeHyung'un aradığını farkedince önce büyük bir şok yaşamış ardından da öfke duygusu içinde telefonu açmıştı.
"Hey sen!"
"Kim Seok Jin.."
"Arkadaşıma sen zarar verdin değil mi?!"
"Bende bu konu hakkında konuşmak için aradım ve bildiğin gibi de--"
"Neredesin,lanet olası?!"
"Ça..çatı da..."
Telefonu hızlıca kapayan Jin,yerinden bir ışık hızında kalkarak,çatıya doğru giden merdivenlerden çıkmaya başlamıştı.
Çatıya vardığı vakit gözlerini etrafta belli bir süre gezdiren Jin,bulunduğu yerin sağ tarafında gördüğü ceketli insana doğru koşmuştu.
Onun yanına vardığı vakit,kolundan tutarak kendine doğru çevirmiş ve yüzüne doğru yaklaşmıştı.
"Sen!"
Kolunu tuttuğu kişiyi sarsarken zorlukla konuşan Jin,ağlamaya başlamıştı.
"Neden bunu yapıyorsun?"
Gözlerinden akan su damlacıkları görüş açısını bozarken sertçe itmişti önündeki yabancıyı.
"Kim Seok Jin."
Yabancı yalpalayarak yerinde zor durmuşken,hayran olduğu adamın yüzüne hayretle bakıyordu.
"Bunu ben yapmadım "
"Nasıl sen yapmadın ha! Tehdit mesajları atan kimdi o zaman!"
Yabancı yavaşça Jin'e doğru yaklaşırken yüzündeki maskeyi de eli ile kavrayıp sertçe yere atmıştı.
Kendisine mesaj çeken adamın pürüzsüz yüzüne hayret içerisinde bakan Jin,sessiz kalmıştı bu sefer.
"Jin ben..onu öldürecektim ama..aklıma sen geldin bir an ve bunu yapamadım.Direksiyonun başında onu öldürmekten vazgeçmiştim ki yanımda bulunan dostum bana karşı çıkarak arabayı,ona doğru sürdü."
Yabancıyı dikkatle dinleyen Jin,cümle sonunda hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.
"Ben..ne yapmalıyım,TaeHyung?"
Yabancı; sevdiği adamı omuzlarından tutup kendine doğru çekerek,kolları altına almıştı.
"Ben yanındayım.Sadece lütfen..ağlama"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ♤taejin
Fiksi PenggemarKim Seok Jin; yakışıklı,neşeli ve nazik bir öğrenciyken kendine gelen mesaj ile tüm hayatı değişir. Peşindeki bir sapık mı,yoksa kendisine aşık bir katil mi?