Ellerini kıpırdattıktan bir kaç saniye sonra göz kapaklarını aralayan Jungkook,başında endişe ve mutluluk duyguları ile yüz rengi değişmiş Jin'e bakıp gülümsemeye başlamıştı.
Fakat bu gülümseyiş uzun sürmemişti çünkü Jin Jungkook'a tip tip bakıp ağzını aralamıştı;
"Neredeyse ölecektin,bende senin yüzünden endişelenmekten öbür dünyaya geçiş yapacaktım.Ne gülüyorsun gerizekalı!"
Sitemli sitemli ona bakıp bir çırpıda bu kadar uzun cümleleri ağzından döken Jin,Jungkook ve Taehyung'un kahkaha atmasına sebep olmuştu.
Jungkook kahkaha atma isteğine bir dur diyince kafasını yana uzatıp Jin'in arkasında bulunan ve sandalyede oturan yabancıya soru sorar gözlerle bakmıştı.
Masum masum etrafına baktıktan sonra kare gülümseyişi ile gözlerini kısan Taehyung,Jin'inde kendine bakmasından sonra konuşmaya başlamıştı.
"Jin'in sevgilisiyim."
Jin ve Jungkook ağızları beş karış Taehyung'un suratını donuk ifadelerle izlemeye başlamışlardı.Aslında Jin'in bakışları 'seni geberteceğim' cinsindendi.
"Hayır bak Jungkook öyle değil--"
"Ben anladım dostum."
Elini karnına koyup biraz önce yarım bıraktığı kahkahasına devam etmişti Jungkook.Taehyung ise Jin çakmadan odadan kaçma peşindeydi ki Jungkook'un kendisini parmağı ile gösterip konuşuncaya dek.
"Sevgilin kaçıyor Jin!"
İşte o an Taehyung tabanları yağlamıştı.Jin'de onu yakalamak uğruna ne gücü varsa bacaklarına toplayıp,bir atlı gibi koşturmuştu Taehyung'un peşinden.
Jungkook ise kafasına yastığına biraz daha gömüp iç geçirmişti.
"Bunlar beni gülmekten öldürecek yakında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ♤taejin
FanfictionKim Seok Jin; yakışıklı,neşeli ve nazik bir öğrenciyken kendine gelen mesaj ile tüm hayatı değişir. Peşindeki bir sapık mı,yoksa kendisine aşık bir katil mi?