Bir kaç gün sonra Jin; arkadaşı Jungkook'u evden yolcu etmişti.Bu bir kaç gün içinde daha rahat olduğunu hissediyordu,sonuçta bilinmeyen numaradan hiç mesaj gelmemişti.Yine de tabii ki içinde huzursuzluk vardı,az da olsa.
Yatağına uzandıktan sonra eline telefonunu alıp,ailesinden gelen mesaja baktı.Görünüşe bakılırsa gelmelerine daha vardı ve bu Jin için oldukça iyi bir haberdi.Ev ona kalmıştı sonuçta.
Bilinmeyen numara ile konuşmuş olduğu mesajlaşmalara baktı bir süre uzandığı yerden.Neden içinde bir huzursuzluk olduğunu o da bilmiyordu maalesef.
EatJin:Hey!
EatJin:Neden mesaj atmıyorsun adını bilmediğim kız?
Evet,Jin ona mesaj atmıştı.
Bilinmeyen Numara:Ben bir kız değilim.
İşte bu cevaptan sonra Jin,kendini iyi hissetmemeye başlamıştı.Kendisine prensim diyen kişi bir kız değil miydi?
Bilinmeyen Numara:Ben Kim TaeHyung.Bir erkeğim.Ve senin yanındaki herkesin katili.Arkadaşının yanından ayrılma çünkü bu son günleri.
EatJin:Sakın ama sakın ona bir şey yapayım deme!
Bir kaç dakikanın ardından hala mesaj gelmeyince Jin,kendini kötü biriymiş gibi hissetti.Ya gerçekten arkadaşı ölürse? Bir nevi arkadaşının katili olmuş olmaz mıydı? Bu insan öldürmek demekti.Peki ya kendisine mesaj atan TaeHyung.Kimdi o? Ve neden..Jin'i seviyordu?
***
Akşama doğru telefonunun zil sesi ile odasına çıkan Jin,Jungkook'un aradığını görünce gülümseyerek telefonu açmıştı.
"Kookie?"
"Arkadaşınız kaza geçirdi lütfen *** hastanesine gelin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ♤taejin
FanfictionKim Seok Jin; yakışıklı,neşeli ve nazik bir öğrenciyken kendine gelen mesaj ile tüm hayatı değişir. Peşindeki bir sapık mı,yoksa kendisine aşık bir katil mi?