Bölüm 21: Ölüm ile burun buruna getiren..

1.1K 105 16
                                    

Bir kaç gündür her şey tam tıkırında işliyordu. Jin ile Taehyung'un aralarında hiç tartışma benzeri şeyler olmuyor ve iyi vakit geçiriyorlardı. Ta kii sınıfa yeni bir kız gelene kadar. İşte o zaman büyücünün yapmış olduğu sihir bozulmuştu..

İlk dersti, öğretmen ardında bir kız öğrenci ile içeri girmişti. Kız o kadar güzeldi ki Jin ağzını açabildiği kadar açmıştı. Hayatında o kadar güzel bir kız görmemişti. Jin'in o halini gören Taehyung ise küplere binmişti. Jin, onundu.

Tenefüste Jin yeni kızın yanına ilerlerken Taehyung Jin'i bir kenara çekti. Jin kızgın bakışlarını Taehyung'a gönderirken Taehyung Jin'i hızlıca sarstı.

"Jin, sen beni seviyorsun."

"Biliyorum sadece tanışmak--"

"BANA YALAN SÖYLEME!"

Jin korkuyla Taehyung'a bakınmaya başlamışken Taehyung kaşlarını çattı ve elini yumruk yaptı.

"Sana ne demiştim Jin? Senin için her şeyi yaparım. Unutma ki arkadaşın JungKook'u bir kaç kere öldürmeye çalıştım. "

Tüm gerçeklerin yüzüne vurulması ile deliye dönen Jin titremeye başlamıştı. Taehyung haklıydı, Jin için her şeyi yapardı. Taehyung bir deliydi. İstese katil bile olurdu.

Ders zilinin çalması ile sınıfa dönen ikili okul çıkışı ne olacağından habersizdi.

***

Jin ile Taehyung sessizce okuldan çıkmışken başı eğik, aralarına katılan Jungkook'a karşı Jin sessizce sormuştu:

"İyi misin?"

JungKook ses çıkarmadığında Taehyung'ta endişelenmişti.

"Hey."

Dedi JungKook kısa ve net çıkan sesi ile. Seri katil gibi korkutucu bir havası vardı. İkili durdu ve JungKook'a döndüler. Yanlarından öğrenci kalabalıkları geçiyordu.

"Jin, beni hastanelik eden.."

JungKook başını kaldırdı ve korkunç bakışlarını Taehyung'a gönderdi.

"Beni ölüm ile burun buruna getiren.."

Gözünden süzülen yaşlara karşı yumruğunu sıktı ve başı eğik duran Taehyung'a döndü.

"Taehyung'tu değil mi?"















Kısa bir bölüm için üzgünüm.

Artık olayları karıştırmanın zamanı geldi :)

Senin İçin ♤taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin