Bölüm 24: Huzur içinde yatın..

1.5K 108 84
                                    

Kim TaeHyung sevdiği adama bakındı. Titriyordu. Onun için ölmeye bile hazırdı. Baştan beri demişti zaten, onun için her şeyi yapmaya hazırdı.

"Nasıl ölmek istersin, sevdiğim?"

Kim SeokJin, gözyaşlarını sildi ve usulca kaldırdı başını. Taehyung'ta, ağlıyordu. Ellerini Taehyung'un suratına götürdü ve baş parmağı ile gözyaşlarını sildi.

"Seninle birlikte ölmek istiyorum. "

Taehyung ayağa kalktı ve elini Jin'e uzattı. Jin'de Taehyung'un elinden yardım alarak ayağa kalktı.

"Korkmuyor musun? "

Diye sorduğunda Taehyung, Jin başını sağa ve sola salladı.

"Korkuyorum. O kadar çok korkuyorum ki. Ardımda ağlayacak insanlar için korkuyorum. Ayrıca, senden de korkuyorum. Eğer senden önce ölürsem sevdiklerime bir şeyler yapmandan korkuyorum. İkimizin de bu dünyadan kimseye zarar vermeden gidişini, doğrulamak istiyorum."

Şaşkınca büyüyen gözlerini kusurlarıyla bile sevdiği adama dikti Taehyung. Haklıydı belki de Jin. Eğer Taehyung'tan önce ölseydi, ne yapacağını kestiremezdi Taehyung.

"İkimizde ölmesek ne olur diye düşündüm Taehyung. Fakat, arkadaşımın yüzüne bir daha bakabilir miyim bilmiyorum. Eskisi gibi olmayacağını her şeyin biliyorum. Yine de Taehyung şunu hep aklında tut ki, seni çok sevdim."

Taehyung ile Jin ellerini birbirine kenetledi. Başka bir yolu yoktu bu hayatta huzurluca yaşamanın. Taehyung sevdiği adamın hayatını alt üst etmişti belki ama, yine de mutluydu şuan. Jin'de öyle. Her ne kadar Taehyung ona mutlu anılardan çok mutsuz anılar bıraksa da, birbirini sevmek buydu zaten. Ne olursa olsun, ne yaparsa yapsın bırakamıyordunuz birbirinizi...

Büyük köprüye doğru yürüdüler. Çoğu insanın intihar ettiği o yere doğru. Geldiklerinde insanlar, arabalar o kadar çok gürültü çıkarıyordu ki hızlıca yok olmak istediler bu dünyadan.

Son kez birbirlerine ve birbirine kenetlenmiş soğuk ellerine baktılar. Gülümsediler ve aynı şeyi söylediler. Seni seviyorum. Ve o iki genç bedenlerini, kaç metre yüksekten aşağı, soğuk suların içine attılar..

Bir kaç ay sonra

Jungkook ile Jimin ellerinde tuttukları en güzel çiçeklerle süslenmiş buketler ile, mezarlığa gittiler. Hava hafif esiyordu fakat soğuk değildi. Nedeni bilinmez bir sıcaklık vardı bugün hava da.

Ellerindeki buketleri yan yana yatan iki mezarın üzerine bıraktılar ve ellerini birbirine kenetleyip, dua etmeye başladılar. Neredeyse her hafta geldikleri bu mezarlıkta, her hafta söyledikleri o sözler eşliğinde gittiler.

"Huzur içinde yatın, Jin ve Taehyung."













Sonunda final yapabildim kitabı oh be cğğekdkdk

Düşüncelerinizi alalım→

Bence güzel bir kitaptı, çok hızlı bölüm atamadım hep ama olsun xlpdjd

Diğer TaeJin kitaplarında görüşelim olur mu?

Mutlu kalın♥

Senin İçin ♤taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin