Bölüm 23: Beni öldür Taehyung.

1K 114 43
                                    

Jin günlerdir evin dışına adımını dahi atmıyordu. Şuan da kaç yıllık dostu ve bir kaç günde hayatına giren katilin teki arasında seçim yapmalıydı. Ve unutmadan, o katilin tekini ne olursa olsun çok seviyordu.

Taehyung'ta aynı Jin gibiydi. Ne yapacağını kestiremiyordu. Jin hiçbir şekilde attığı mesajlara cevap vermiyordu ve büyük ihtimalle kendisinden korkuyordu. Taehyung ne yapıp edipte, Jin'i harekete geçirmeliydi. Jin, ikisi arasında seçim yapamıyordu değil mi? O halde Taehyung, onun seçim yapmasını sağlamalıydı.

***

JungKook, Taehyung'un aramalarına cevap vermiyordu. Taehyung sinirlenmişti. Elleri ile saçlarını karıştırdı ve oflayarak evden çıktı. Bu seferde JungKook'u bulmakla uğraşacaktı. Harika!

Evine kadar gitmesine rağmen JungKook'u bulamadı.

Sahilin kenarında yürürken gözü şans eseri JungKook'a takıldı. Yüzüne kocaman kare gülümseyişi yayıldığında ona doğru koşmaya başladı. Ve tam o sırada JungKook'un intihar etme girişiminde olduğunu farketti. İyi, elimi kana bulamama gerek kalmadı. Diye düşünürken Jimin olaya balıklama dalarak JungKook'u belinden tutup, geriye çekti. Taehyung sinirle Jimin'e uzaktan bakınırken, JungKook işe şaşkındı. Jimin JungKook'u azarlarken JungKook başını Jimin'in göpsüne yasladı ve uzun bir süre o şekilde ağladı.

***

Minnoşum Teytey : Seçimin neden bu kadar uzun sürdü?

Beni seçmen lazım, daha ne düşünüyorsun?!

Arkadaşımın katili ile olamam..

Minnoşum Teytey : Hadi ama Jin!

JungKook bilmeden önce bile bile benimle oldun.

Beni sevdin.

Şimdi yan mı çiziyorsun?

Arkadaşından katil olduğumu saklarken, onun katili oldun aslında sen!

Taehyung..lütfen yapma.

Minnoşum Teytey : Deliriyorum Jin, anladın mı?

Senin için her şeyi yapan benim suçum ne?

Ben benim için hiçbir şey yapmanı istemiyorum.

Lütfen artık çık hayatımdan Taehyung.

Minnoşum Teytey : Bunu yapamam Jin..

O zaman başka çare kalmadı.

Diğer tarafta görüşelim Tae.

(Çevrimdışı)

Minnoşum Teytey : Hey, Jin!

Lanet olsun!

***

Ailesi evde değilken kendini kilitlediği banyoda, gözündeki incileri bir bir akıttı Jin. Elindeki bıçağa bakındı ve kafasını 'yapacağım' anlamında salladı. Titreyen eli ile zor kavradığı bıçağı, diğer koluna doğru yavaşça götürürken elindeki bıçak yer ile buluştu.

Yapamazdı.

Onun bir ailesi vardı.

Ölmek, o kadar da basit bir şey değildi.

Yere diz çökmüşken banyonun kapısı kırıldı ve içeriye gözleri kan çanağına dönmüş Taehyung girdi. Hızlıca yerdeki titreyen Jin'i kolları ile sarmaladı ve saçlarını okşamaya başladı.

"Beni öldür Taehyung. Ben yapamıyorum, olmuyor."

Taehyung sevdiği adamın bu hale düştüğünü gördüğü için gözlerine lanet etti ve burnu kızarmışken sevdiği adamı omuzlarından tuttu.  Yüzünü, onun bir meleği andıracak kadar güzel olan yüzüne yaklaştırdı.

"Birlikte gitmeye, ne dersin?"

Senin İçin ♤taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin