Bölüm 7:Yaşayacağına inanıyorum.

2.1K 190 33
                                    

Günlerdir onu rahat bırakmayan kişi şuan Jin ile sarmaş dolaş sarılıyordu ve Jin çektiği acıdan sonra bunu umursamıyordu bile.Şuan tek düşündüğü şey her daim onun yanında bulunan dostunun,kendisi yüzünden ölmek üzere olduğuydu ve bu hiçte iyi hissettirmiyordu.

Bir kaç dakika sonra Jin ve Taehyung geri çekilip birbirlerinin yüzüne bakmıştı,incelercesine.Taehyung;sevdiği adamı bu kadar yakından görmenin mutluluğunu yaşıyorken Jin ise; ona mesaj çeken adamın bu kadar yakışıklı olacağını düşünmediği için şaşırıyordu.

Bu ortamı bozan ise Jin olmuştu.

"Sence..dostum yeniden hayata döner mi?"

Şuan da bu mesele yüzünden Jin ile yakınlaşmanın keyfini yaşayan Taehyung ise kafa sallayarak ona moral vermek istemişti.

"Yaşayacağına inanıyorum."

Taehyung'un lafından sonra gözyaşlarını ceketinin kolu ile silen Jin,gülümseyerek konuşmuştu;

"Bu kadar iyi biri olduğunu düşünmemiştim aslında."

Taehyung eli ile saçlarını karıştırıp başını eğmişti;

"Bende düşünmezdim."

Jin biraz moralinin yerine geldiğini hissettiğinde çömeldiği yerden kalkarak dostunun yanına gitmek için yürümeye başlamıştı.

"Bende geleceğim."

Taehyung,Jin'i yalnız bırakmak istemezcesine onun peşinden hızlı adımlarla yürümeye başlamıştı.

***

Odaya girdikleri zaman yan yana olan sandalyelerde oturarak, yatakta yatan Jungkook'u izlemeye başlamışlardı.

Taehyung sevdiği adamın mutluluğu için,Jin ise dostunu sevdiği için yaşamasını istiyordu.

Sonuç olarak ikisi de umutluydu.

Ve evet bu boşa olan bir umut değildi.

Çünkü Jungkook elini kıpırdatmıştı.

Senin İçin ♤taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin