Bölüm 15: Bana oppa de.

1.5K 140 71
                                    

"Arayan kimdi?"

"Annem.Merak etmişte beni."

  Jin yüzündeki küçük tebessüm ile tencerenin içindeki çorbayı karıştırmak ile meşguldü.Taehyung ise dirseklerini mutfaktaki masaya dayamış dikkatle Jin'i izliyordu. Sevdiği adamın elinden ilk defa yemek yiyecekti ve bunun düşüncesi bile mutlu ediyordu kendisini..

"Yemek yapmakta iddialı mısın?"

"Tabii ki!"

  Jin elini göğsüne koyarak Taehyung'a dönmüş ve bir kaç kere göğsünü patpatlayıp yemek yapmaya geri dönmüştü.

***

  Masayı kuran Jin, Taehyung'un karşısındaki sandalyeye oturmuş ve yemeğini yemeye başlamıştı.Taehyung'ta bir süre Jin'e bakındıktan sonra yemekten bir kaşık alarak ağzına götürmüştü.

"Nasıl?"

"Jin..ah..bu harika!"

  Jin gözlerini kısarak gülümsemiş ve yemeğini yemeye geri dönmüştü.

  Yemek bitiminde oturma odasına geçen ikili bir süre oturduktan sonra aynı koltuk üzerinde birbirlerine dönerek konuşmuşlardı.

"Taehyung biz şimdi neyiz?"

  Taehyung gözlerini tavana dikip düşündükten sonra sevdiği adama daha da yaklaşmış ve ona sarılmıştı.

"Bunun bir önemi var mı?"

  Jin Taehyung'u saçlarından öperek gülümsemişti.

"Haklısın bir önemi yok."

  Aniden kalkan Taehyung sevdiği adama gözlerini dikmişti.

"Jin beni bırakmazsın değil mi?"

"Hayır tabii ki..fakat bir şartla!"

"Nedir o?"

  Taehyung düdaklarını büzerek şaşkınlıkla sevdiği adama bakıyordu.

"Bana oppa de."

  Jin pis pis Taehyung'a gülerken Taehyung geri çekilmişti.

"Hyung demem gerekmez mi?"

"Hayır oppa de yoksa.."

  Jin ayağa kalkmaya çalışmış fakat Taehyung Jin'in üzerine atlayarak onu koktuğa yeniden yatırmıştı.

"Oppa seni seviyorum."

  ....
















BÖLÜMDEKİ SMUT KISIM SİLİNMİŞTİR.

Senin İçin ♤taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin