Jungkook'un taburcu olması ile birlikte hastaneden çıkışlarını gerçekleştirmişlerdi.Jin arkadaşı Jungkook için halen daha endişeli olduğu için ona yapışmış gibi yürüyor ve Taehyung'un kendisi bilmese de kıskanmasına sebep oluyordu.Bir kaç dakika sonra kıskançlıktan köpürmüş olan Taehyung yolun ortasında son ses bağırmıştı:
"KİM SEOKJİN"
Jin'in şaşkınca arkasına dönmesi ile birlikte onun ellerini kavramış ve Jungkook'tan uzaklaştırmıştı.
"Kıskanmama sebep oluyorsun."
Jin'in yüzündeki küçük çaplı gülümseyiş, Taehyung'un da bir kaç saniye sonra gülümsemesine sebep olmuştu.
Yoldan geçenler oldukça garip bakışlarla onları izliyor olmasına rağmen ikili bunu pek umursamıyordu.Jungkook'ta öyle.
İkisini çok tatlı buluyordu.
***
Evde ailesinin de olduğunu unutan Jin; Taehyung ve jungkook'u eve getirmişti.Salona girdiğinde ise ailesi garip garip oğluna ve arkadaşlarına bakmıştı.Gerçi Jungkook'un Jin'in arkadaşı olduğunu biliyorlardı fakat Jin'in omzuna sarılmış ve salona girince ailesini görüp panik atak geçirmiş Taehyung'u tanımıyorlardı.
Jin ailesinin kendisine bakmasının ardından ağzını açıp, hızlı hızlı konuşmaya başlamıştı:
"Jungkook kaza geçirmişti ben de hastaneye gittim. Gözüm arkada kalmasın diye de eve getirdim.Taehyung ise..."
Elini ensesine koyup geçerli bir bahane aramıştı Jin.Tam konuşacağı sırada ise Taehyung onu durdurmuş kendisi bir bahane sunmuştu.
"Hastane de Jin çok perişandı ve ona destek vermiştim.Fakat eve gidemedim çünkü ailemle bir çeşit kavgam olmuştu.Jin ise sorunumu anlayışla karşılayıp bir kaç günlüğüne evinize gelmem de sakınca olmadığını söyledi."
Aslında işler böyle olmamıştı tabii.Öncelikle Taehyung tek yaşıyordu ve Jin'e sormadan onun koluna yapışıp bırakmamış ve eve kadar girmişti.
Fakat yine de, iyi bir bahaneydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ♤taejin
FanfictionKim Seok Jin; yakışıklı,neşeli ve nazik bir öğrenciyken kendine gelen mesaj ile tüm hayatı değişir. Peşindeki bir sapık mı,yoksa kendisine aşık bir katil mi?