Beden eğitimi dersiydi. Taehyung Jin ile Jungkook ise Jimin ile eşlenmişti. Karşılıklı voleybol oynuyorlardı yani. Jin gelen topu oldukça iyi hareketler ile Taehyung'a gönderip, hoca tarafından artısını alıyordu. Taehyung ise oldukça beceriksiz ve amatörce topu karşılamaya çalışıyordu ama artı alabildiği söylenemezdi. Jin topu baya bir hızlı attığında topu karşılayamayan Taehyung elini incitmiş ve kendini yerde bulmuştu. Jin telaş içinde Taehyung'un yanına koşmuş ve iki eli ile Taehyung'un incinen elini nazikçe tutmuştu. Bir yandan da özür dileyip duruyordu.
Öğlen arası olmuştu bile çoktan. Jin ile Taehyung yavaş yavaş yemekhaneye geldiğinde fısıldaşmalar artmıştı. Jin başını eğip pek onlara bakmamaya çalışıyorken, Taehyung ise incinen eline bakıp bakıp üzülüyordu. Boş bir masaya oturduklarında Jin üzgün suratı ile hemen bir özür diledi.
"Taehyung, ben şey cidden özür dilerim. Elini incitmek istememiştim."
"Sorun değil, bilerek yapmadın ki!"
Taehyung gülümsemişti. Daha sonrasınsa ise elinde tuttuğu iki yemek tabağı ile Jungkook geldi yanlarına.
"Woah garsonumuzda gelmiş!"
"Sırf Taehyung için servis yapıyorum size Jin! Yoksa senin için neden yemek getireyim?"
"Farklı anlama şapşal! Bana mı getirdin dedim sanki de."
Taehyung ikisine gülümseyerek bakındıktan sonra Jungkook izin isteyip Jimin'in yanına gitti. Jin ise içinden "bunlar ne zaman bu kadar yakınlaştı?" Diye geçirdi.
"Jin?"
"Evet?"
Taehyung sarmalanmış el bileğini göstererek hınzırca gülümsedi.
"Acaba yemeğimi yedirebilir misin?"
Jin kaşlarını çatarak, atarlandı.
"Hadi ama diğer elin sağlam onunla da yiyebilirsin. Hem sağlak hem de solak değil miydin?"
Taehyung dudaklarını büzerek, ağlarmış gibi yaptı.
"Kimse benimle ilgilenmiyor. Bu dünya çok acımasız. Sevgilim bile--"
Jin, hızlıca elindeki yemek dolu kaşığı Taehyung'un ağzına soktu. Taehyung gülümseyerek yemeğini Jin'in yardımı ile yedi.
Çıkış vakti geldiğinde Taehyung'un ısrarı üzerine Jin onunla evine kadar eşlik etti.
"Tamam geldik. Artık gidiyorum Tae."
Taehyung son bir şey daha dermişçesine baktı Jin'e. Daha sonrasında ise hızlıca Jin'e sarıldı.
"Teşekkür ederim Jin, beni yalnız bırakmadığın için."
Jin, kollarını Taehyung'un belinde birleştirdi ve gözlerini kapayarak, gülümsedi.
"Önemli değil, TaeTae."
Kitabı kötü son ile bitirmeyi düşünüyordum açıkçası ama bir türlü yapamıyorum şcğdklf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ♤taejin
FanfictionKim Seok Jin; yakışıklı,neşeli ve nazik bir öğrenciyken kendine gelen mesaj ile tüm hayatı değişir. Peşindeki bir sapık mı,yoksa kendisine aşık bir katil mi?