Bölüm 14:"Seni Öpmek İstiyorum."

1.6K 155 64
                                    

"Özür dilerim Taehyung.."

  Jin gözlerinden akan yaşlar eşliğinde karşısında durup gülümseyen Taehyung'a bakıyordu.Taehyung ise elini sevdiği adamın yüzüne konumlandırıp, onun akan gözyaşlarını elindeki mendili ile siliyordu.

"Ağlamak için fazla güzelsin."

  Jin dayanamayıp sonunda sevdiği adama en içten hali ile sarıldığı vakit, Taehyung'ta ona sarılmıştı.Bir kaç dakika o şekilde durduktan sonra ayrılmış ve birbirlerinin gözlerine bakmışlardı uzunca.

"Jin, seni seviyorum."

  Taehyung bunu dedikten sonra sevdiği adamın iki elini tutarak dudaklarını sağ eline dokundurmuştu.

"Ben de seni seviyorum Taehyung."

  Jin de gülümseyerek ona bakmış ve dudakları ile Taehyung'un alnını öpmüştü.

"Seni özledim."

"Ben de seni."

  Yine bakmışlardı birbirlerine uzunca bir süre.

***

"Burası senin evin mi Taehyung?"

  Jin şaşkınca Taehyung'a bakarken Taehyung'ta aptalca sırıtarak kafa sallamıştı.

"Yalnız biri için fazla büyük."

"Senin için bu kadar büyük bir evde yaşıyorum."

  Jin şaşkınca Taehyung'a bakıyorken Taehyung onu inandırmak istercesine kendi yatak odasına sürüklemişti.

Taehyung'un yatak odası tamamen Jin'in resimleri ile doluydu.

"Sen manyaksın. "

"Evet senin manyağınım."

  Taehyung Jin'e fazla tatlı görünmüştü.Jin, bu anın bitmesini istemiyordu.Taehyung ile hep mutlu olmak istiyordu..

"Seni öpmek istiyorum."

  Ağzından istemsizce çıkan sözler üzerine Jin kızararak arkasına dönmüştü.

"YAAA AHAHA ÇOK TATLISIN"

  Taehyung kollarını Jin'in beline sarmış ve kafasını onun boyun girintisine yerleştirmişti.

"Seni seviyorum."

  Kafasını kaldırmış ve Jin ile göz teması kurduktan sonra gözleri Jin'in dolgun dudaklarına kaymıştı.

  Daha sonrasında ise dudaklarını, Jin'inkiler ile birleştirerek mutluluğun zirvesine ulaşmıştı.

  Jin'de Taehyung'a karşılık veriyor ve Taehyung'u arkasındaki kendi resimleri ile kaplanmış olan duvara yaslıyordu.

  İkili bir dakika sonunda ayrılarak yine birbirlerine bakmış ve gülüşmüşlerdi.












Eğer kitabın okuyanı artarsa bu gibi bölümleri fazlalaştırmayı düşünüyorum.

Aslında smut isteyen olursa bir bölüm yazabilirim ama bilmiyorum :d

Daha önce yazmadım çünkü smut sevmem yani.

Ama isteyen çok fazla kişi olursa belki yazarım.

Senin İçin ♤taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin