Taehyung'u evden postalayan Jin çok kötü bir hata yaptığının farkındaydı.Bu yaptıkları kendisininde üzülmesine ve vicdan azabı çekmesine neden oluyordu tabii ki.Daha bir kaç gün önce tanıştığı bu adamı herkesten daha çok sevmişti ama artık buna da devam edemezdi. Bu nedenle anlık gelen öfkesi ile de ileride pişman olacağı türden bir hata yapmıştı.
Ruhsuz ruhsuz merdivenlerden çıkıyorken Jungkook'un omzuna dokunması ile başını arkadaşının boyun girintisinde ve kendisini de hıçkırarak ağlarken buldu.Şuan korkuyordu.Olacaklardan korkuyordu. İliklerine kadar yaşıyordu bu korkuyu ve pişmanlıkta duyuyordu.Kendisini savunmasız, küçük bir bebek gibi hissediyordu.
Odasına girip kapısını kapadıktan sonra aşağıdan gelen ailesinin fısıldaşmalarına kulak vermeyerek kendini yatağa attı Jin. Daha sonra ise yüzünü cam tarafına döndürdü.Aklına daha dün yaşadıkları o an geldi ve kendini kötü hissetti.Bu adam neden Jin'i bu garip duygular içine sokuyordu? Jin neden onu kaybetmenin kendinde bıraktığı etkilerden korkuyordu?
Yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönerek rahat konum elde edemeyen Jin,gözleri yaşlı bir şekilde yatağında bağdaş kurdu ve ıslanmaktan harap olmuş göz pınarlarını silerek az önce bildirim sesi gelen komidinin üzerindeki telefonuna baktı.Mesaj Taehyung'tan geldiyse? Ne yazmalıydı o durumda?
Telefonunu titreyen; uzun, kemikli parmakları arasına alarak ekran kilidini yukarı kaydırdı ve gelen bildirime bakmak üzere bildirim panelini aşağı sürükledi.
Gelen bir oyun bildirimiydi.Jin, kalbine bir inme inmiş gibi lanet okuyorken bu sefer ekranda beliren arama ile telefonu yatağa düştü.
TAEHYUNG ONU ARIYORDU.
Ne yapacağını bilemeyerek etrafına bakındı şapşal şapşal,sonrasında ise elinin tersi ile burunu silerek bir kaç kere öksürdü ve aramayı cevapladı.
"Jin?"
"Efendim..."
Öfkeli rolü mü yapmalıydı?
"Dediklerinde ciddi değildin değil mi?"
"Yani..şaka yaptın değil mi?"
"Şaka yaptığını söyle lütfen.."
Jin bir an Taehyung'un aklında beliren pürüzsüz yüzü üzerine seslice yutkundu ve dudaklarını yavaşça aralayarak konuştu:
"Taehyung..ben seni özledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ♤taejin
FanfictionKim Seok Jin; yakışıklı,neşeli ve nazik bir öğrenciyken kendine gelen mesaj ile tüm hayatı değişir. Peşindeki bir sapık mı,yoksa kendisine aşık bir katil mi?