Jin Taehyung gittikten sonra onun dediklerini düşünüyor ve her türlü onun dediklerini saçma bulmaya çalışıyordu.Ama Jungkook'u sırf kendi yüzünden iki defa öldürmeye kalkışan biri sevdiği insan onu sevmezse rahatlıkla hatta gözünü kırpmadan dahi onu öldürebilirdi.
Bir gün sonra kendini iyi hisseden Jin okula gitmişti.Sınıfa girdiğinde Taehyung Jin'i ciddi gözler ile süzüyorken Jin ise yandan bir gülüş atmıştı.Taehyung'un yanında dikkatli olması gerekliydi sonuçta Taehyung sevdiği için her şeyi yapabilecek bir manyaktı.
Öğlen arası Jin, Taehyung ve Jungkook üçlüsü birlikte okulun yanındaki pastaneye gitmişti.Jin biraz kafa dağıtmak istiyordu ve Jungkook'ta yanında olduğuna göre kendini rahat hissedeceğini düşünüyordu.
"Jin daha iyi misin?"
Jungkook'un sorusuna karşı Jin hafif hafif gülümserken aynı zamanda da Taehyung onlara nasıl bakıyor diye yan yan ona bakıyordu.
"Daha iyiyim işte. "
"Tüm okul biliyor artık sizi."
Jungkook bunu Taehyung'a bakarak söylemişti.Taehyung ise aniden Jin'in elini sıkıca tutarak Jungkook'a göstermiş ve gülümsemişti.
"Saklamanın ne manası var ki?"
Jungkook gülümseyerek kızaran Jin'e ve gülümseyen Taehyung'a bakarken garson gelmiş ve Jin elini hızlıca geri çekerek gelen içeceğine ve pastasına gömülmüştü.
"Utanır mıydın sen?"
Jin, Taehyung'a cevap vermeden yemeği ile uğraşıyor gibi yapıyorken Taehyung ise eskilere gitmiş gibi gözlerini bir noktaya sabitlemişti.
"Eskiden seninle yan yana oturmak bile benim için bir hayalken şuan el ele tutuşabiliyoruz bile.Bu beni..beni.."
Taehyung yutkunarak, kafasını sağında yer alan Jin'e döndürmüştü.
"Çok mutlu ediyor."
Taehyung mutluluktan ağlıyordu.
"Sen iyi misin?"
Jin endişelenerek elindeki mendili Taehyung'a uzatırken Taehyung Jin'in boş anını yakalayarak kafasını Jin'in omzuna koymuştu. Jin onu ittirmeye çalışıyorken Taehyung gözlerini kapatmış ve uyumaya başlamıştı.
"Bu arkadaş fazla hızlı uyuyor galiba."
Jungkook pis pis gülümsemişti.
"Siz gelirsiniz benim yapmam gereken bir ödev vardı da."
Jungkook kaçmışken Jin ise iç çekerek omzunda kafası yaslı olan Taehyung'a bakmıştı.
"Pislik Jungkook.Harbuki bugüne olan bir ödev yoktu.Offf.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ♤taejin
FanfictionKim Seok Jin; yakışıklı,neşeli ve nazik bir öğrenciyken kendine gelen mesaj ile tüm hayatı değişir. Peşindeki bir sapık mı,yoksa kendisine aşık bir katil mi?