Taehyung uyandığında, tüm gece boyu Jin ile yattığını farketmiş ve mutluluğunu dizginleyemeyerek yatakta zıplamaya başlamıştı.Yatakta yatan Jin ise yattığı yerin sallandığını farkedip, çığlık atarak uyanmış, bunu Taehyung'un yaptığını farkedince de aşağı kata kadar onu kovalamıştı.Ta ki evde yalnız olmadıklarını hatırlayıncaya kadar.İşte hatırladığı o an Taehyung'u bluzundan tutup çekmiş, susmasını işaret etmişti.
Annesi ile babası mutfakta Jin ve Taehyung hakkında konuşuyordu, Jin'de ayrıntılı bir şekilde duyabilmek için kulak kabartmıştı.
"Bu ikisi anlaşamıyor sanırım."
Babasının bu lafı üzerine Taehyung somurtmuş, Jin ise kafa sallayarak babasını onaylamıştı.
"Hayır hayatım.Bu çocuklar o kadar birbirlerine uyumlu ki hemen kaynaşmışlar baksana."
Annesinin konuşması üzerine Jin dudak bükerek elleri ile yüzünü kapamış, Taehyung ise ellerini yumruk yaparak gülerek havada sallamıştı.
***
Taehyung ile Jin oturma odasına gelerek, yan yana koltuğa oturmuşlardı.Zaten Jin ne yaparsa Taehyung onu yapıyor ve Jin'in dibinden ayrılmıyordu.
İkilinin karşısında Jin'in abisi ve Jungkook otırmuş yan kısımdaki televizyondan sabah haberlerine bakıyordu.Fakat Jin haberleri dinlemekten sıkılan biri olduğu için kımandayı çaktırmadan alarak hemen bir yemek programı açmıştı.
Taehyung Jin'i destekleyip yemek programını pür dikkat izliyorken, Jin'in abisi ve Jungkook somurtarak ikiliye bakıyordu. Bir süre sonra abisi yakınarak:
"Dünya'dan haberimiz olsun biraz" demişti.Jungkook'ta kafa sallayarak Jin'in abisini onaylamıştı.
"Biraz da eğlenceli şeyler izleyelim.Sabah sabah ölüm haberlerini izlemek hoşuma gitmiyor." Diyen Jin'i ise Taehyung omuzuna vurarak desteklemişti.
Bu konuşmalardan anlaşıldığı gibi şuan iki grup oluşmuş ve birazdan ise bir kumanda kavgası olacağı çoktan belirlenmişti.
Abisi Jin'e doğru gelerek kumandayı almak için atak yapıyorken Taehyung, üstün karate becerilerini ortaya sererek Jin'in abisini karşı koltuğa göndermişti.Jungkook yanına uçan Jin'in abisine, Jin ise yanında "hiyah!" Diye bağırıp abisini yenen Taehyung'a ağzı açık bakıyordu ve ikisi de aynı keimeyi söylüyordu:
"OHA."
Oy ve yorumlar çok az ama yine de yazıyorum.:"
İyi akşamlar ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin ♤taejin
FanfictionKim Seok Jin; yakışıklı,neşeli ve nazik bir öğrenciyken kendine gelen mesaj ile tüm hayatı değişir. Peşindeki bir sapık mı,yoksa kendisine aşık bir katil mi?