Bölüm 17: İstemiyorum!

1.3K 145 29
                                    

  Jin sonunda ara vermiş olduğu okuluna yeniden başlamıştı.Uzun süredir gitmemiş olduğu için kendini garip bir şekilde, çok heyecanlı hissediyordu.

  Sınıfa girdi ve sırasına oturdu.Ders birazdan başlayacaktı.

  Ders başladığında hoca iki öğrenci ile girdi sınıfa.Jin, öğrencilerden uzun boylu olanını görünce; Uykulu olan gözlerini kocaman açarak dikkatlice o kişiye bakındı.

Taehyung.O şuan Jin'in sınıfındaydı.

  Hoca, Taehyung ile Jimin denen çocuğu yan yana oturttuğunda Jin üzgünce elini çenesine, dirseğini de sırasına dayadı.Taehyung neden onunla oturuyordu ki?

  Dersin bittiğini belirten zil çaldığında Jin mutlu bir şekilde uyuklar olduğu pozisyondan kalktı ve iki ön sırasında bulunan Taehyung'u gözü ile aradı.Taehyung, Jimin ile gülümseyerek sohbet ediyordu ve bu durum Jin'i huzursuz etmişti.

"Jimin ile Taehyung iyi anlaşıyor sanırım?"

  Yandan yandan gülümseyen Jungkook'a karşı Jin göz devirdi.

"Taehyung mu? Ondan banane ki."

"Gözlerin öyle söylemiyor ama ~"

"Kör olmuşsun sen, git bi doktora."

  Jungkook arkadaşı Jin'in bu haline karşı sadece gülümsemekle yetindi.Bu hali çok sevimliydi.

"Gel Kook.Kantine inelim."

"Ama Taehyung?"

"Taehyung kimin umrunda?"

  Jin ile Kook kapıdan çıkıp kantine doğru ilerlerken Taehyung ise hemen Jimin ile olan sohbetlerini bölerek o ikisinin ardından koşmuştu.Jimin'de Taehyung'un peşinden.

"Burada ne yapıyorsunuz, ikiniz?"

"Görmüyor musun, yemek yiyorum?"

  Jin elindeki sandiviçi onun gözüne sokacak kadar yükseğe kaldırdıktan sonra, ısırık almak üzere yeniden ağzına doğru getirdi.

"Jin, bir saniye gelir misin?"

"İstemiyorum."

"Siz tanışıyor musunuz?"

  Masum masum ikisine bakan Jimin'e karşı Jin, öfkeli bakışlarını yolladı.

"Sen sus bücür."

"Jin, bence bi-"

"Sende sus Kook.Mümkünse yemeğimi yemek istiyorum."

  Yeniden sandiviçinden bir lokma almak isteyen Jin'i, Taehyung'un eli bozmuştu.

"Benimle gel."

  Jin elini geri çekiştirdi.

"Sana istemiyorum dedim."

  Taehyung sinirle Jin'e baktı.

"Sana, benimle gel dedim (!)"

  Jin sinirle ayağa kalktı ve yumruğunu masaya geçirdi.

"Sen kimsin de bana emir veriyorsun? !"

  Kantindeki herkes onlara şaşkınca bakıyorken Taehyung o lanet ve her şeyi bozacak kelimeyi gülümseyerek söyledi.

"Sevgilin."




























İnanamıyorum kitabın okunması üç bini geçmiş ! 1! 1!
Ayrıca TaeJin shipi de daha çok yaygınlaşmaya başladı, bu da mutlu etmedi değil :") Kitabım da son zamanlarda daha çok okunmaya başladı, teşekkürler!

Senin İçin ♤taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin