-Daren.
Ízlelgettem a nevét, nagyon is illett rá. Az ahogyan sodorta a cigit egy régi szakadt újság papír felett görnyedve, minnél mohóbban, és gyorsabban, kíváncsivá tett.-Ő lenne az a bizonyos új fiú ?-kérdeztem Evviet a lehető leghalkabban.
-Mi ?! Dehogy. Az új srác nagyjából két hete iratkozott be. Darren viszont idejár egy éve. Azóta meg már sok zűrt is okozott.
-Miféle zűrt ?-kíváncsi vagyok, nagyon de, hogy miért azt nem tudom. Lehet a mássága az oka.
Az arcát nem láthatom hiszen a haja belelóg a szemébe, és eltakarja pedig nagyon is megnézném magamnak szemből is. Átlagos testalkata van viszont, vállban, karban és hasban, szerintem bővelkedik pár kiló izommal. Fekete haja elöl hosszabb hátul tarkó résznél felnyírt. A ruhái egyszerűek. Alapjáraton borzasztónak találnám ezt a kinézetet máson, de neki valamiért még is jól áll, hogy csúnyán fejezzem ki magam de mégis lényegretörően, egyszerűen, szakadt stílusa van.
-Rendőrségi ügyek, drog fogyasztás, terjesztés bár ez csak pletyka tudod, hogy megy ez a suliban. Egyszer úgy jöttek ki a történések,hogy hibáztál, amit az emberek elég sűrűn elkövetnek, rosszat tettél elkönyvelnek, aztán a következő gyanúba keveredésnél meg már egyértelműnek látszik a te ludasságod az adott ügyben.
-A fogyasztást elhiszem. De a terjesztést, azt nem.
Darren egy szar alak de ő csak saját magát viszi a süllyesztőbe. Másokat nem rángat bele ilyen dolgokba. Tehát, ki merem jelenteni ha terjesztés is volt a suliban, akkor az nem az ő számlájára írható.-Értem.
Eddig hol Evvie tekintetét figyeltem miközben Darrenről beszélt, hol a földet kémleltem azon tűnődve vajon mi lehet a múltja hátterében amiért olyan amilyen majd jött egy hirtelen megérzés. Olyan volt mintha megcsípett volna valami, vagy csak megráz az áram. Felkaptam a tekintetem a földről és ránéztem egyenesen bele a szürke szemébe.
YOU ARE READING
Más világ
Mystery / ThrillerA téboly mindig félelmetes, mert az ember nem tudja követni az őrült agy járását. Sosem lehet tudni, mi lesz a következő lépése. A legártatlanabb virágszálban is ott lakozik az ördög. Csak kell a megfelelő "ember" aki előcsalogatja... 2018.10.02 #1...