21

1.6K 58 2
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem tudtam, hogyan is kéne aludnunk így maradtam a hátamon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem tudtam, hogyan is kéne aludnunk így maradtam a hátamon. Lehet ő nem akar összebújva aludni, így inkább nem kockáztatom meg azt, hogy beégessem magam.

Megmondom őszintén foggalmam sincs mi zajlik le Áser és köztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megmondom őszintén foggalmam sincs mi zajlik le Áser és köztem. Egyszerűen nem tudom sőt, nem is lehet szavakba önteni. Az biztos, hogy semmi komoly szándéka nincsen több mint valószínű kölcsönösen kihasználjuk egymást. Ez így viszont elég erős kifejezés, plusz csúnyán is hangzik.
Azért, nem volt velem egy szadista állat, úgyhogy ő is élvezte ezt a szituációt ami kialakult magyarán, úgy vonzódik hozzám, mint ahogyan én hozzá.
A kora este leműveltek után, kissé mocskosnak, és konnyűvérűnek éreztem magam viszont akárhányszor előjött ez az érzés mindig eszembe jut, hogy barátnője van bár erről sokmindent nem tudok, és úgyérzem van egy háttér története annak a kapcsolatnak amit én nem ismerek.
Hiába éreztem magam mocskosnak akkor is élveztem minden percét.
Reggel szinte szó szerint megvakultam pont az ágyra sütott a nap, azon belül is az én térfelemre. Vél ellentétben ő meg az igazak álmát aludta békésen.
Baloldalán feküdt a fal felé fordulva az ő térfelén, én meg a sajátomon a plafont bámulva. Vágytam a folytatásra. Vágytam arra, hogy megint örömet okozzon, és egy újjabb élménnyel gazdagítson.
Halkan szuszogott csípőjét épp takarta a takaró, tökéletes izmos háta hivogatta tekintetem. Meg akartam érinteni !
Áser felé fordultam.
Mutató újjamat rátettem az egyik kitüremkedő nyaki csigojájára, majd szép lassan a gerince mentén végighúztam az ujjam. Ennek hatására izmai megfeszültek majd elernyedtek, és egy apró szisszenést hallatott. Én meg csak beharapott, vigyorgó szájjal játszadoztam tovább, hogy magamra vonjam a figyelmét. Ami be is jött.

-Ezt ne csináld mert nem vállalok felelősséget a következményekért !-morogta Áser.

-Miért ? Nem jó ?-játszadoztam tovább tettetve a naivat.

-Nekem jó, neked nem lesz jó.-hallottam hangján egyre idegesebb de nem izgatott, teljesen belemélyültem a játékomba.

-Nem fogod fel azzal a csökevényes agyaddal, hogy hagydd abba !!??-ekkor már felém fordult, és bal kezével közre fogta a nyakam cseppet sem gyengéden.

Nem mondtam semmit csak halál félelemmel néztem bele a fekete szempárba jobb kezem ráfontam a nyakamat szorongató kezére, és leszedtem magamról.
Ő elengedte a nyakam Talán feltűnt neki is, hogy ez sok, visszább kellene vennie.
Mivel ő örömet okozott, így én úgy láttam fernek, ha viszonzom a korábbiakat.
Jobb kezemet arcára simítottam, majd szép lassan lecsúsztattam a nyakán keresztül egészen a hasáig, végül az alhasánál ahol a takaró végződik megálltam. Hezitáltam. Féltem benyúlni a takaró alá, és megfogni a farkát. Ezt észlelte ő is, így ellökte kezem a hátára fordult, engem meg magára húzott.

-Jézusom !-kiálltottam fel a váratlan mozdulatra.

Az ágyékán ültem hangzott el a fejemben ez a felismerés. Gyorsan magam elé kaptam a kezeimet és néztem az önelégült arcát.
Persze, hogy mosolygott hiszen ott ültem az ölében meztelenül.

Más világWhere stories live. Discover now