28/2

1.3K 50 0
                                    

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Mia geci-jegyezte meg hangosan

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Mia geci-jegyezte meg hangosan...valahogy nekem is ezek a szavak jutottak az eszembe abban a pillanatban.

Kérdő tekintettel meredtem barátnőm szemébe, valahogy az ő arcáról is ugyanazt lehetett leolvasni

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Kérdő tekintettel meredtem barátnőm szemébe, valahogy az ő arcáról is ugyanazt lehetett leolvasni. Mutogattam az ablak felé, hogy még is ki az. Evvie erre újra az ablakon bámult kifele, amikor egy lány hangját hallottam meg akivel beszélgetett.

-Ki az ?

Barátnőm nem válaszolt vagy még pár percig mire becsukta az ablakot, és felém fordult. Egy kis sunyi mosoly terült végig azon a gyönyörű szép arcán. Ajajj valamit tervez.
szólalt meg az aprócska kis hang ott a fejemben.

-Készülj szívem, bulizni viszlek !

Valahogy úgy éreztem ez nem egy kérdés akart lenni, hanem egy kijelentés. Nem mintha sok választásom lett volna ebben a pár napban, amit az "új kalandos életemben" tapasztaltam meg általa.

-Már megint valamibe belerángatsz. Most még is hova viszel ? Ráadásul egyáltalán kivel beszéltél ?

-Barátnőmmel. Bár ő inkább ilyen bulizós barátnő. Ha mentünk valamerre akkor álltalaban ő is jött a bandával, vagy pont, hogy a helyszínen futottunk össze.

-Értem én, de most hova akarsz menni ?

-Akarunk menni ! Nem mindegy.

Képzeletben már fogtam a fejem, hogy most még is mi fog következni, de végülis úgy voltam vele
Menjünk !
Nem akartam semmi jó elrontója lenni, így hát felálltam és beleegyeztem. Evvie tapsikolva szögdécselt el az ablaktól egyenesen a szekrény elé, hogy majd ő kiválasztja az esti ruhát számomra furcsa mód beleegyeztem.
De lehet csak a pia hatása miatt. Ki tudja ? Mert ha barátnőm öltöztet, tuti túlzásba esik. Bár jelenleg most nem bánom. Igen, tuti a pia miatt !
Egyszer csak arra eszméltem fel, hogy elsötétült minden felnyúltam a fejem tetejére és lehúztam a rám dobott ruhadarabot.

-Az lesz a te ruhád !-mutatott a kezemben tartott, bordó rövidujjú, testre simuló falatnyi ruhára.

-Oké.

Meg mondom őszintén kicsit levert a víz mikor meg láttam. Olyan szép volt az a ruha, és kifejezetten szexi viszont féltem, hogy rajtam nem fog jól állni.

-Na ne nézegesd, hanem vedd fel ! Aztán megcsinálom a hajad, sminked és mehetünk is. Pont időben is érünk oda nem túl későn és nem is korán.

Felálltam, majd elkezdtem ledobálni magamról a ruháimat majd elindultam a fürdő felé. Nem zavartattam magam, mert tudtam nincsen senki otthon, így hát meztelenül indultam el a fürdőbe ami az emelet túloldalán van.
Csak pár méter választott el a fürdőtől, mikor lépcső nyikorgásra lettem figyelmes.
Valaki jön !!
Visszafordulni már nem volt időm, így hát ott ragadtam abban a pillanatban. Evvie báttyja jelent meg előttem kissé meg lepődve. Végül ez a meglepettség nem tartott sokáig úgy méregetett, hogy szinte már a bőrt is letudta volna perzselni rólam a tekintetével.
Takargattam magam ahogy csak tudtam, de két kézzel sokra nem mentem. Körübelül négy másodpercig állhattunk egymással szemben, mikor elkezdtem rohanni a fürdőbe ezzel kikerülve Trentet.
Mikor beértem a szobába, nagy kő esett le a szívemről, habár korai öröm volt. Csuktam volna be az ajtót, amikor Trent lába jelent meg azt kitámasztva.
Basszus !!
Nem is erölködtem sokáig, ugyanis tudtam semmi esélyem vissza tartani Trentet. Elvégre katona.
Hirtelen elengedtem az ajtót, es be ugrottam a kádba, majd gyorsan elhúztam a függönyt, ezzel elrejtve testem, Trent kíváncsi szemei elől.

Más világOnde histórias criam vida. Descubra agora