12

1.9K 83 2
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Baszódj meg ott ahol vagy !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Baszódj meg ott ahol vagy !

Mire kimondtam már halottam is, az ajtó nyitódást

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mire kimondtam már halottam is, az ajtó nyitódást. Drága jó barátnőm, berontott a szobába, kopogás nélkül.
Habár kicsit kellemetlen volt a helyzet, ugyanis még nem vette fel a pólóját csak szorongatt a kezében. A másik póló meg ott hevert a szoba közepén.

-Hoppá...meg zavartam valamit ?-kérdezősködött kuncogva.

-Nem. Na menjünk lefelé !-határozottan fogtam meg a vállat, forgattam meg a saját tengelye körül, majd elkezdtem kitolni a szobából.

Nem akartam, hogy félreértse, de már késő...képzelem milyen mocskos dolgok futhattak át az agyában, mikor meglátott minket. Pedig még annyira nem volt vészes.

-Csak azt akartam mondani, hogy rendeltünk pizzát-mosolygott rám.

A kis virgonc, amint benyúlnak a bugyijába fényesebben ragyog mint a nap. Na ezen elnevettem magam, mert tényleg így volt.

-Oké amúgy is éhes vagyok.

-Igen, és kéne sör...úgyhogy fogd kézen azt a szexi hapsit odafenn, és told el azt a csinos kis picsád a boltba nekünk piáért-egy szuszra  szemrebbenés nélkül hadarta végig a mondatot.

Mi van ?
Én csak pislogtam nagyokat...meg döbbenésemből az ajtó csapódása zökkentett ki.
Itt mindenki csapkodja, és rugdossa az ajtót ? Nem véletlen van olyan állapotba a ház mint ahogy van...

-Ez a szexi pasi készen áll az indulásra-rázta meg a kocsikulcsot az orrom előtt.

-Cserébe vehetek csokit meg egyéb nasit ?

-Azt veszel amit akarsz, csak induljunk már meg. Pang a tüdőm.

-Ha így folytatod, előbb döglesz meg mint a dédim-motyogtam az orrom alatt

Nem mondott erre semmit, csak elindult lefelé a lépcsőn magára kapta a bőrdzsekijét, és kiviharzott a házból.

-Tetszik mi ?-kacsingatott felém Evvie.

-Jajj hagyj vele. Mi tagadás jól néz ki, de ezzel a személyiséggel, normális nőt az életben nem talál. Az ilyennek egyáltalán, hogy lehetne valaha gyereke ?!

-Aha...na menj, ne várasd meg a lovagod.

Duzzogva letrappoltam a lépcsőn, és megindultam a bejárati ajtó felé. Oda köszöntem Laynek, hogy mindjárt jövünk.

-Várj Evvie, itt a pénz !-kijött elém a bejárati ajtó előtti fogashoz, belenyúlt a kabátzsebébe kivette a tárcáját, majd a kezembe nyomott egy köteg pénzt.
Mi a ?!

-Te bankot raboltál ??? Szerintem ez egy kissebb bevásárlásra picit sok lesz.

-Ja, a másik fele Ásernek lesz. A kurvájának-na most pattantak ki szinte a szemeim a helyükről.
A kurvájának ?!
Hát mit ne mondjak, tudhat valamit mert ez rengeteg pénz. Abból az összegből, egy havi albérletet letudhatnék és nem az olcsóbbik fajtából.
Szóval Áser. Érdekes neve van.

A duda hangjár annyira megijedtem, hogy szinte majdnem elejtettem a markomban szorongatott bankjegyeket.
Ekkora türelmetlen egy...

-Szerintem már várnak-mosolygott Lay.

-Hallom...

Lay két ujját a halántékához emelte, majd intett. Érdekes elköszönési forma.
Elengedtem egy halk sóhajt.
Majd megint ráfeküdt a dudára.
Elindultam az ajtó irányába, kicsaptam magam előtt

-Megyek már !

Más világWhere stories live. Discover now