Basszus most mit csináljak ? Lay !
Ő kell ! Rohantam egyenest Evvie szobájába a telefonjáért, szerencsére pont az ágyon hevert így nem kellett annak keresgélésével foglalkoznom. Gyorsan beírtam a születési dátumát és fel is oldott a készülék. Sejtettem, hogy ez lesz a jelszó ennél egyszerűbb már nem is lehetne.
Belementem a hívás előzményeibe és Layt kerestem a nevek között. Bingó ! Rányomtam a hívás ikonra, és harmadik csengésre Lay fel is vette a telefont.-Csáó na mi újság ?
-Lara vagyok baj van Evvie a fürdőben fekszik a földön ájultan. Konkrétan egyről a kettőre eszméletét vesztette, és alszik mint akit benyugtatóztak. Mentőt nem akartam hívni mert nincs különösebb baja csak konkrétan álomba ájulta magát. Ide tudnál jönni ?
-Megyünk !-Semmit nem kérdezett, és kétségbe sem esett nem úgy mint én. Mintha nem aggódna miatta, vagy nem tartaná ezt furcsának.
A telefon szinte a fülemhez ragadt. Megyünk ! Ezt mondta. Ez azt jelenti valószínűleg ő is jön. Most ha lehet, még idegesebb lettem mint korábban. Hirtelen a gerincem mentén átjárt a remegés és a bizsergés.
Nem ! Most Evvie az első nem érdekel ha ide jön csak Evvie térjen magához.Szekrényéhez léptem és kivettem egy fekete melegítőt és egy fehér pólót felkontyoltam a hajam majd a farzsebembe csúsztattam a telefonját. Vissza siettem hozzá a fürdőbe megfogtam a két karját és behúztam a szobájába lehajoltam hozzá nyakamba akasztottam mindkét kezét, és amennyire erőmből tellett megemeltem majd az ágyra fektettem. Igaz harmadik próbálkozásra, de sikerült. Kivettem a szekrényéből egy pulcsit gyorsan belebújtattam és betakartam.
Az ágy szélén ültem azon gondolkodtam, hogy mi a franc folyik itt. Ez velünk történik ? Hirtelen elkezdett rezegni Evvie telefonja amin Lay neve virított sok szívecskével maga mögött. Megjöttek !
Az ablakhoz rohantam és kilestem rajta pont akkor indultak meg az ajtó felé.Rohantam le a lépcsőn, és ahogy leértem a bejárati ajtóhoz egyenest egy izmos mellkasba ütköztem. Lay mellettem szedte kettesével a lépcsőfokot és csak egyet kérdezett.
-Hol van ?
-A szobájában.
El is tűnt csak ennyit kérdezett. Figyelmem viszont ezúttal a két testemet átfonó karok tulajdonosára fordítottam. Most is jó volt az illata és hozta a szokásosan megszokott sármos látványát. Túl tökéletes, legalábbis a külseje amennyire jól néz ki annyira elbaszott maga a személyisége.
-Engedj el !-utasítottam cseppet sem illedelmes hangon. Miért is tettem volna ? Kedves szót nem érdemelne és sajnálatot sem. Mégis sajnálom.
-Nem a saját számodat adtad meg-közölte velem nyersen a tényeket. Nem válaszoltam csak távolabb léptem tőle és elindultam felfelé Lay után.
A szobába érve láttam Evviet, olyan édesen és meghitten ölelte, hogy még magam is megeresztettem egy mosolyt. Jól van, magához tért ! Úgy gondoltam ez most nem lenne a megfelelő pillanat hogy zavarjam őket. Kihátráltam a szoba ajtóból, és elindultam földszintre a nappaliba. Bárcsak Ásher is legalább olyan normális lenne mint Lay talán minden másképp alakult volna.
Hirtelen egy kéz rántott vissza az emeletre és azon belül is Evviek vendég szobályába.
-Te hülye vagy ?-kiabáltam rá.
-Nem szeretem ha leszarnak, és még válaszra sem méltatnak.
-Szerinted mit kellett volna mondanom ? Nesze itt a számom, el érsz bármikor ha mégegyszer esetleg még akarnál erőszakolni !?-kiabáltam már rá kissé sem emberi hangnemben.
-Ne add az ártatlant, mert te is ugyanúgy akartad !
-Igen akartam valamit de nem ilyen gyorsan hirtelen és durván ! Nekem ez volt az első és konkrétan úgy meg...hogy ez a seb örökre bennem marad, és még van pofád idejönni és előadni az ártatlant, hogy nem a saját számom adtam meg és aggódsz értem ? Tudod mit ? Dögölj meg, te anya szomorító !
-Elég !-Ásher olyat taszított rajtam, hogy az ágyon vetettem egy hátra bukfencet. Az egész olyan gyorsan történt időm nem volt reagálni, hogy kitérjek az útjából végül az ágy túloldalán értem földet.
YOU ARE READING
Más világ
Mystery / ThrillerA téboly mindig félelmetes, mert az ember nem tudja követni az őrült agy járását. Sosem lehet tudni, mi lesz a következő lépése. A legártatlanabb virágszálban is ott lakozik az ördög. Csak kell a megfelelő "ember" aki előcsalogatja... 2018.10.02 #1...