Miután kiszálltam az autóból, csak a történtek játszódtak, újra és újra a fejemben. Mintha egy filmet néznék, úgy éltem meg az emlékeket.
Mivel anya úgy tudta Evviéknél alszom, így oda is mentünk vissza, nem hozzánk.
Igazándiból semmi lényeges nem történt azalatt az időszak alatt, amit ott töltöttem. A nap hátralévő része, barátnőm áradozásából állt. Neki fel sem tűnt, hogy valami nagyon nincsen rendben velem. Ő csak szépen elvolt a saját kis tökéletes álomvilágában, én pedig legbelül segítségért kiáltoztam. Persze az aki nem ad hangot a problémáinak, várhatja, hogy észre vegyék. Erre szokták mondani,"néma gyereknek anyja sem érti szavát"
Közösen főztünk Evvie anyukájával. Ms. Carrey imádnivaló nő. Tipikusan az az álom feleség, akit minden egyes férfi, maga mellé kívánhat de mint tudjuk, mindenkinek vannak mocskos kis titkai, pedig néhány emberről nem is gondolnánk és az ilyen emberek titkai a legbizarabbak, vagy legmegbotránkoztatóbbak pont a tökéletesnek hitt lényük miatt.
Kaja után Evvie szó szerint döglődni akart. Na ez abból állt, hogy horrort néztünk és zabáltunk, és később kidőltünk aludni. Ő az esti 18+-os fáradalmait pihente ki, én meg a megaláztatásom, és szégyenem tudatától akartam megszabadulni. Ha csak pár órára de sikerült. Nagyjából négy óra alvás után,egyszer csak megjelent egy pezsgős üveggel, és két feleses pohárral.
Szemeimet dörzsölve, kómásan néztem fel barátnőm vigyorgó arcára-Na már megint "rosszban sántikál".-Evvie, én értem, hogy hoztad a pezsgőt, meg tök logikusnak tartanám, hogy poharat is hoztál hozzá, de nem ilyet ?! Ez feleses !-illetődtem meg a két kis aprócska pohár láttán.
-Nyugi nem a pezsgőhöz hoztam, hanem a vodkához-letette a pezsgőt és az üveget, a lila kis éjjeli szekrényre, majd letérdelt és behajolt az ágy alá. Majd egy újabb üveggel a kezében tért vissza.
-Na jó, te le akarsz itatni ?
-Őszintén ? Igen. Barátnői kötelességem-tette jobb kezét a szívére.
Ezt a csajt ? Vigyorgott mint a tejbetök...
Imádtam kettőnk közül ő volt az igazi vad, lázadó de lehet rosszul fogalmaztam meg. Ő volt az akinek volt mersze arra, hogy ellenkezzen a mások álltal elvárt szabályok ellen.-Te őrült vagy-csak egy mosolyt sikerült az arcomra erőszakolnom. Többre nem futotta.
-Olyat mondj szivem, amit még nem tudunk-megfogta a pezsgős üveget majd az asztal sarkához illesztette és egy gyors mozdulattal már ki is nyitotta.
-Tessék !-nyomta a kezembe a pezsgőt aminek szájában kissebb habok törtek a felszínre-még szerencse, hogy nem futott ki-
-Én nem tudom, hogy ez jó ötlet-e-kérlelően néztem barátnőmre, hátha bizonytalanságom láttán megkímél. Hiú ábrándok tudhattam volna, hogy nem úszom meg, hiszen Evvie-ről van szó.
-Nem lesz baj csak kicsit jólérezzük magunkat, és kész.
Gondolkodtam rajta egy picit, közben végig farkasszemet néztünk barátnőmmel aminek a vége az lett, hogy a szemünk majd kiesett a helyéről.
A végére meg már kínunkban röhögtünk egymás fájdalmán.-Jólvan. Add ide azt a szart-vigyorogtam barátnőmre. Bár igaz égett a szemem, de talán majd az alkohol hamar beüt és a végére már azt sem fogom érezni ha egy villát szúrnak a tenyerembe-na ez tuti betegen hangzott, de hát ezzel tudtam a legjobban szemléltetni a fájdalmat. Morbid tudom.
Számhoz emeltem az üveget majd megtorpoantam. Szemeim lecsuktam két "mi atyánkat" elhadartam, majd megdöntöttem az üveget és inni kezdtem.
Nagyjából négy korty után elegem lett, mert úgy éreztem menten vissza rókázok mindent az üvegbe.-Jézusom hogy lehet ezt meginni ? Borzalmas-köhögtem és kicsiket öklendeztem, de végül tartottam magam és nem hánytam.
-Majd hozzá szoksz.
Gyorsan telt az idő mire észbe kaptam, már a földön fetrengtünk a nevetéstől egymás karjaiban, összekulcsolt ujjakkal.
Jól éreztem magam hála Evvienek...ez az ő érdeme, hogy önfeledten tudok nevetni a történtek után.-Várjál csak szívem, most jön a java-Evvie fogta a vodkát és kiöntött mindegyik pohárba egy kissebb mennyiséget.
-Elősször lightosan nyomjuk miattad, aztán majd növelhetjük a mennyiséget.Ezt a mondatot körübelül harmadik nekifutásra, de sikerült végig gügyögnie én meg csak nevettem.
Körübelül ötödik körnél járhattunk, mikor az ablakon koppanásokra lettünk figyelmesek.
Hozzá tenném, nem mellékesen mikor nekiültünk a vodkának, már úgy ittam mint a vizet semmit sem éreztem az alkohol erős aromájából.-Te is hallottad ezt, vagy csak én halicunálok a piától ?-hunyorogtam értetlenül barátnőmre.
-Nem hinném. Én is hallom azt az izét.
Alig értettem mit beszél vagy harmadjára kezdett bele, mire megértettem mit is akar. Na akkor már a könnyeimet törölgettem annyira nevettem.
-Na megnézem mi ez a zaj-Evvie kissé tántorogva de elbotorkált az ablakig.
Majdnem keresztül hasalva a parkettán, "mert neki annyira stabil volt a járása, hogy azt hitte jó ötlet az ablakhoz rohanni".
Mikor az ablakhoz ért meg kapaszkodott az ablak párkányban, miután úgy érezte stabilan tartja magát elengedte és kivágta az ablakot kihajolt rajta és elordította magát.-Akárki fia lánya vagy te faszkalap kinyírlak !!! Legyél akár egy faág, vagy egy mókus vagy tudja a faszom-na nekem sem kellett több orbitális röhögésbe törtem ki.
Még jó, hogy a szüleik nem voltak otthon. Mondjuk akkor el sem kezdtünk volna inni. Habár ki tudja, Ettől a szukától minden kitelik.
Majd egyszer csak egy kis kavics darab repült el Evvie feje mellett, és egyenesen az ágyára zuhant.-Mi a geci-jegyezte meg hangosan...valahogy nekem is ezek a szavak jutottak az eszembe abban a pillanatban.
YOU ARE READING
Más világ
Mystery / ThrillerA téboly mindig félelmetes, mert az ember nem tudja követni az őrült agy járását. Sosem lehet tudni, mi lesz a következő lépése. A legártatlanabb virágszálban is ott lakozik az ördög. Csak kell a megfelelő "ember" aki előcsalogatja... 2018.10.02 #1...