18

1.6K 64 2
                                    

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Odasétáltam a képhez, leguggoltam majd felemeltem és megfordítottam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Odasétáltam a képhez, leguggoltam majd felemeltem és megfordítottam.

Odasétáltam a képhez, leguggoltam majd felemeltem és megfordítottam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A képen Áser volt meg egy lány.
Boldognak tűntek, viszont, nem mai kép mert egy tetkót sem látok rajta.

Leraktam a képet, majd kézzel amennyire tudtam összeszedtem az üvegszilánk darabkákat. Találtam egy nagyobbat, de amilyen szerencsétlen vagyok megvágtam magam nem is picit. Elkezdett tenyeremből folyni a vér. Sürgősen kell valami amit rá tudok szorítani, de semmit sem találltam hirtelen csak Áser pólóját, azt meg nem akartam összevérezni ezért levettem a saját pólóm, és kezem köré tekertem.
Ott álltam az egyszál sport melltartóban, mikor Áser megjelent csípőjén egy szál törülközővel.
Meglepődve nézett rám, hogy még is mit csinálok így mondhatni "negyed meztelenül".
Végül gyorsan leesett neki mi is történt, mert észrevette a szilánk darabkákat, és a kezemben szorongatott fényképet.

-Te mit csinálsz ?

-Igazából semmit csak mikor a falnak nyomtál levertem a szekrényről egy fényképet amit most láttam meg és csak fel akartam takarítani a szilánkokat ha már én okoztam a kárt-mikor kérdezte mi történt, ideges lettem nem akartam hogy pipa legyen ezért, gyorsan egy szuszra hadartam el a magyarázatom.
A fényképet tartó kezemről, a véres kezemre fókuszált a tekintete.

-Meg vágtad magad ?

-Igen-nem bírtam ránézni, mert zavarban voltam hiszen itt állt előttem,vizes félmeztelen testtel.

-Mindjárt megnézem-aztán csak annyit látok, hogy ledobja magáról a törölközőt, és pucéran áll előttem. Rögtön el is fordultam.

-Mia az Lara ? Még soha nem láttál faszt ?-hogy ez mekkora bunkó ?!

Nem válaszoltam neki semmit... Így is elég ciki volt a helyzet, ha megszólalok szerintem még cikibb lett volna.

-Kész vagyok, már ide nézhetsz.

-Nem még maradok egy kicsit. Szép a faladon a tapéta-na ennél jobban már nem égethetem be magam.

Persze Áser erre elröhögte magát.
Majd meghallottam a lépteit a szoba túloldaláról felém, mikor mögémért kezeit elörevezette a derekam mentén, és elkezdte kigombolni a farmerom.
Nem szóltam semmit, csak akkor mikor már a sliccem húzta lefelé, és egy rántással lehúzta a nadrágom. Ahogy lerántotta a bokámig, vele együtt guggolt le ő is, hogy a fenekem egy szinten volt a fejével.
Mi az Isten ?! Úgy kapkodtam a levegőt az izgatottságtól mint aki oxigén hiányban szenved, és épp megfulladni készül. Persze igyekeztem minnél halkabban "megfulladni".
Hirtelen meglepődésemben a falon támaszkodtam meg két kézzel. Egyik kezét lassan felcsúsztatta a egészen a fenekemig, és belemarkolt míg a másik kezével véglegesen kibujtatott a bokámon heverő nadrágból.

-Formás-és beleharapott a fenekembe.
Ekkor sikkantottam fel, és fordultam meg.

-Jézusom ! Te normális vagy ?

-Sajnos nem-az ördögi vigyor. Ha megtehette volna, vagy már százszor lyukat égetett volna a bőröm alá azzal a tekintetével.

Hirtelen felállt, elkapta a sport melltartóm alját lerántotta rólam, majd az ágyra cibált, és lelökött rá.
Nem is kell mondanom látta a mellem ha csak egy pillanat erejéig is, de látta ugyanis gyorsan kapcsoltam, eltakartam egy párnával.

-Te nem vagy normális ! Erőszakos állat.

-Az elsőben igazat adok. Viszont lehettem volna erőszakosabb is, de nem tettem. Azt meg ne akard megtudni milyen, nem bírnád kezelni.

Fejét a hasamhoz nyomta, amit elkezdett csókolgatni, majd gyengéden elkezdte harapdálni, végül abba hagyta.
Megszólalt a telefonja.

-Menj fürdeni-ez egy egyszerű utasítás volt.

Felkaptam az ágy végéből a pólótját, és betrappoltam a fürdőszobába, majd bezártam magam után az ajtót, hogy ha szándékában állna, akkor se tudjon bejönni.

Más világOnde histórias criam vida. Descubra agora