Ο Δούκας του Χάμερσμιθ άκουσε θόρυβο από άμαξες και οπλές αλόγων, και πήγε στο παράθυρο του σαλονιού. Χαμογέλασε βλέποντας τον Gregory καβάλα σε ένα όμορφο άλογο. Δίπλα του ερχόταν ένας άλλος νεαρός, πάνω σε ένα εξίσου ωραίο άλογο. Πρέπει να ήταν ο δεύτερος γιος του κόμη του Χαρντινγκ, ο Liam Neil. Πίσω τους ακολουθούσε η άμαξα του Έθερλεντ. Την έσερναν έξι μαύρα άλογα, την οδηγούσαν δύο αμαξαδες και στο πίσω μέρος της στεκόταν δύο υπηρέτες. Πιο πίσω έρχονταν δύο μεγάλα κάρα γεμάτα υπηρέτες και ιπποκομους και αρκετά καθαρόαιμα σκεπασμένα με κουβέρτες και με τα πόδια τους τυλιγμένα με πανιά. Ανάμεσα τους βρισκόταν και ένα υπέροχο μαύρο πουλαρι. Ο Gregory είχε λείψει τρεις μέρες κι ο Δούκας χαιρόταν πολύ που τον έβλεπε να επιστρέφει. Φοβόταν λιγάκι μήπως και δεν γύριζε. Αλλά γύρισε. Κι υποψιαζοταν ότι το έκανε λιγότερο εξαιτίας των όρων του καταπίστευματος, και περισσότερο επειδή το ενδιαφέρον του για την Aurora μεγάλωνε. Ο δούκας χαμογέλασε. Ήταν γέρος. Δεν θα ζούσε αιώνια. Το μέλλον του δουκάτου δεν είχε εξασφαλιστεί. Έπρεπε να υπάρξει διάδοχος. Ο Δούκας ήταν ρομαντικός και ρεαλιστής ταυτόχρονα. Αγαπούσε πολύ τον εγγονό του. Δεν είχε συγχωρέσει ποτέ τον γιό του, τον William που αρνιόταν στο παιδί την αγάπη που τόσο επιθυμούσε. Ίσως ο William να είχε γίνει διαφορετικός άνθρωπος αν η μητέρα του, η Lea, δεν πέθαινε από πυρετους στα 31 της χρόνια, όταν εκείνος ήταν δέκα ετών. Ο Δούκας εγωιστικά δεν είχε ξαναπαντρευτει. Ήταν από εκείνους που αγαπάνε μόνο μια φορά στη ζωή τους. Η Aurora ήταν ανίψια της Lea. Η μητέρα της η Erin, ηταν η μικρότερη από τις αδερφές Vi, γεννημένη δώδεκα χρόνια μετά από τη Lea, τη μεγαλύτερη. Ύστερα από απαίτηση της Lea, ο Δούκας είχε πληρώσει τα έξοδα για το ντεμπούτο της μικρής και της είχε κάνει το μεγαλύτερο χορό ενηλικίωσης που έγινε ποτέ σε όλο το βασίλειο. Η Erin στα δεκαεφτά της ήταν πανέμορφη, αθώα και γεμάτη όνειρα. Τον επόμενο χρόνο το εσκασε και πήγε στην Αμερική. Η Aurora έμοιαζε πολύ στη μητέρα της. Η Erin παντρεύτηκε τον Colin Angus, έναν αμερικανό τυχοδιώκτη από τη Φιλαδέλφεια. Επί έξι χρόνια ταξίδευαν μαζί από τη μια άκρη της Αμερικής στην άλλη. Ο Δούκας δεν κατάφερε να εντοπίσει την Erin για να την ενημερώσει για το θάνατο της αδερφής της της Lea. Πολλά χρόνια μετά, του έγραψε εκείνη από τη Βοστόνη όπου εγκαταστάθηκε τελικά με τον άντρα της. Δεν είχαν παιδιά -είχε κάνει τρεις αποβολές μέχρι εκείνη τη στιγμή- και είχαν ανοίξει μια πανσιόν. Ο Δούκας κατάλαβε ότι δεν ήταν ευτυχισμένη, κι ας του τόνιζε ξανά και ξανά πόσο ωραία ήταν η Βοστόνη. Ήταν έξω φρενών που η Erin ειχε γίνει ξενοδοχα, που ο άντρας της την είχε υποβαθμίσει σε τέτοια κατάντια. Εκείνο όμως ήταν το μοναδικό γράμμα που του έστειλε. Το επόμενο γράμμα που πήρε από την Αμερική το είχε γράψει ο Angus: Η Erin είχε πεθάνει γεννωντας το παιδί που τόσο πολύ ήθελε όλα αυτά τα χρόνια. Την Aurora. Έντεκα χρόνια μετά η Aurora εμφανίστηκε στο σπίτι των Κολινς. Ήταν ένα κοκαλιαρικο σιωπηλό ορφανό χωρίς καθόλου πόρους. Ο Δούκας προσπάθησε να αγνοήσει την παρουσία της. Δεν ήθελε να την γνωρίσει, να τη συμπαθήσει. Τη θεωρούσε υπεύθυνη για το θάνατο της Erin. Η περιέργεια όμως τον έτρωγε και μια μετά πήγε να τη δει. Με την πρώτη ματιά που έριξε στο ρημαγμένο από τη θλίψη παιδάκι, το αγάπησε αμέσως. Προσεχτικά βάλθηκε να μάθει πως τα περνούσε, τι έκανε. Καθώς η Aurora ωριμαζε ο Δούκας έβλεπε πως ήταν ολοιδια η μητέρα της, όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στην ψυχή. Είχε ένα πνεύμα θερμό, γενναιόδωρο και ειλικρινές. Κι ο Δούκας ήταν ταυτόχρονα ρομαντικός και ρεαλιστής. Αποφασιε οτι η Aurora κι ο Gregory ηταν φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον. Όχι απλά επειδή ταίριαζαν ή επειδή η Aurora ηταν τόσο ερωτευμένη με τον Gregory. Αλλά και για κάποιους δικούς του προσωπικούς κρυμμένους λόγους. Κι ο Δούκας έδωσε έναν όρκο στον εαυτό του. Θα έκανε ότι περνούσε από το χέρι του για να τους ενώσει. Και ήταν ένας από τους πιο ισχυρούς ανθρώπους της χώρας. Μπορεί να ήταν το τελευταίο αξιόλογο πράγμα που θα έκανε πριν πεθάνει, αλλά θα φρόντιζε να συμφιλιωθουν η Aurora κι ο Gregory. Έτσι θα ξεπληρωνε το πολύ προσωπικό του χρέος προς την Erin Vi-Angus.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας Χτισμένος Πάνω Σε Μυστικά Και Ψέματα
RomanceΤρέλα ερωτευμένη η Aurora, δεν πίστευε ότι ο Gregory θα την εγκατέλειπε την πρώτη νύχτα του γάμου τους. Τώρα, έπειτα από πέντε χρόνια, ο Gregory γυρίζει, αλλά η Aurora είναι αποφασισμένη να μην υποκύψει στη γοητεία του και να μην τον συγχωρέσει ποτέ...