Ο Gregory ειχε επιστρέψει. Τα χέρια της έτρεμαν. Μπορούσε να προσποιηθει πως η παρουσία του την ενοχλούσε, όμως αυτό δεν ήταν αληθινό. Η Aurora δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί στα χαρτιά που διάβαζε. Η μάτια της πετιοταν συνέχεια στο παράθυρο και η καρδιά της χτυπούσε παράξενα. Δεν τον έβλεπε αλλά άκουγε τη φωνή του καθώς συζητούσε με εκείνον τον άλλο κύριο. Λοιπόν θα τον αγνοούσε. Και τότε ακούστηκε το γέλιο του, δυνατό, πλούσιο, ζεστό και πολύ γοητευτικό. Αμέσως το μυαλό της γέμισε εικόνες από τη νύχτα που πέρασαν μαζί. Σηκώθηκε και ισιωσε τα μαλλιά της. Ο Gregory είχε επιστρέψει κι είχε φέρει αρκετά απο τα άλογα του. Σκόπευε στ'αλήθεια να μείνει, κι ας του είχε ξεκαθαρίσει πως δεν τον ήθελε εκεί. Και θα περίμενε απάντηση στην πρόταση του. Η Aurora πήρε μια βαθιά ανάσα και κατέληξε σε μια απόφαση. Δεν χρειαζόταν πια να κρύβεται στο γραφείο της. Όταν βγήκε είδε τον Gregory και τον φίλο του να στέκονται δίπλα σε ένα στάβλο. Μέσα έκανε βόλτες ένα όμορφο μαύρο πουλαρι, που το υπολόγιζε τριών περίπου χρόνων. Η ουρά του ήταν ορισμένη κι ανεμιζε σαν σημαία κι ο λαιμός του υψωνόταν περήφανος. Το άλογο χλιμιντρισε κι άρχισε να τριποδίζει. Ήξερε από άλογα και κατάλαβε πως τούτο εδώ έκανε επίδειξη.
"Μακάρι να ήταν τόσο ήρεμο κι όταν το καβαλάνε." παρατήρησε ξινά ο Gregory.
"Ευτυχώς βρήκες έναν αναβάτη που μπορεί να το κουμαντάρει." αποκρίθηκε ο φίλος του.
"Ναι. Και τώρα πρέπει να αρχίσει να κερδίζει τις ιπποδρομιες."
Η Aurora τους άκουγε και θαύμαζε το πουλαρι. Τουτο το ζώο έκρυβε μέσα του αντοχή και ταχύτητα. Είχε την θωρια πρωταθλητή. Εκείνη τη στιγμή ο Gregory γύρισε και την είδε.
"Γεια σου Aurora." μουρμούρισε και το βλέμμα του την εξέτασε πόντο πόντο. Η Aurora ξέχασε μονομιάς το άλογο.
"Γεια σου Gregory." είπε πολύ ευγενικά και τα μάγουλα της βάφτηκαν κόκκινα κάτω από το βλέμμα του.
"Να σου συστήσω τον φίλο μου, τον λόρδο Theodore Liam Neil. Είναι ο δεύτερος γιος του κόμη του Χαρντινγκ." είπε ο Gregory και η Aurora χαιρέτησε με ένα ζεστό χαμόγελο τον Liam. Ο Liam πήρε το χέρι της και το έφερε στα χείλη του κοιτάζοντας τη με θαυμασμό.
"Ανυπομονούσα να σας γνωρίσω λαιδη Alan. Η απόλυτη σιωπή του Gregory και η αποφασιστικότητα του να γυρίσει το ταχύτερο στο Έθερλεντ Χολ με έπεισαν ότι θα έβρισκα να τον περιμένεις εδώ μια αξιαγάπητη γυναίκα."
"Σας ευχαριστώ." αποκρίθηκε η Aurora. Ο Liam ηταν προφανώς ένας από εκείνους τους κομψοντυμενους που εξαπολύουν κομπλιμέντα δεξιά και αριστερά. Ήταν ωραίος άντρας, με λίγο πιο σκούρο δέρμα, μέλια μάτια και σκούρα κάστανα μαλλιά. Μπορεί να κολακεύε τους πάντες αλλά δύσκολα μπορούσες να αντισταθείς στη γοητεία του. "Είστε πολύ καλός Λόρδε Neil." πρόσθεσε.
"Σκέτο Liam." είπε και της έκλεισε το μάτι. "Όλοι μου οι φίλοι δείχνουν μεγάλη ασέβεια στους ενδοξους προγόνους μου." είπε και η Aurora δεν μπόρεσε να μην γελάσει.
"Μπορούμε να σας φωνάζουμε Theodore." είπε.
"Όχι, για τ'όνομά του Θεού." φώναξε με ψεύτικο πανικό ο Liam.
"Εντάξει λοιπόν, Liam." αποκρίθηκε η Aurora χαμογελώντας του θερμά.
"Αρκετά Liam." γρυλισε ο Gregory. "Κρατά το χαμόγελο σου για άλλες γυναίκες."
"Ποπο! Δεν μπορεί να ζηλεύεις που ανταλλάξαμε μερικές κουβέντες με τη σύζυγο σου παλιό φίλε;"
Ο Gregory δεν απάντησε, μόνο το βλέμμα τπτ καρφώθηκε έντονο πάνω στην Aurora. "Λυπάμαι που έλειψα μια μέρα παραπάνω απ'όσο υπολόγιζα."
"Αλήθεια; Δεν το πρόσεξα." του απάντησε εκείνη ανασηκώνοντας τους ώμους, σαν να μην είχε περάσει άγρυπνη όλες τις νύχτες, όταν σκεφτόταν την πρόταση του.
"Καλσεσα τον Liam να μείνει εδώ μερικές μέρες. Για να με βοηθήσει με την εκγύμναση του Πέρσυ. Σε πειράζει;"
"Όχι βέβαια." απάντησε και ξανά κοίταξε το άλογο. "Τέλειο φαίνεται." πρόσθεσε.
"Δική μου εκτρωφη. Είναι το πιο γρήγορο πουλαρι που έχω δει." είπε ο Gregory.
"Και;"
"Μέχρι τώρα το καβαλουσες πολύ δύσκολα. Αλλά πιστεύω πως μπορεί να γίνει πρωταθλητής."
"Δεν θα με εξέπληξε αυτό;" είπε η Aurora και ο Gregory την κοίταξε σταθερά.
"Ξέρεις από άλογα, Aurora;"
"Ναι, κάτι ξέρω." είπε ανταποδιδωντας το βλέμμα. Εκείνη τη στιγμή ο Liam κοίταξε πέρα κι άφησε ένα σφύριγμα.
"Ποια είναι αυτή;" ρώτησε και η Aurora κι ο Gregory γύρισαν να κοιτάξουν. Εκείνη προσπάθησε να κρατήσει απαθή την έκφραση της το ίδιο και ο Gregory.
"Είναι η ξαδέρφη της Aurora, Η Bridget Κολινς Gale."
"Η χήρα του Nolan Gale; Δεν είχα την τύχη να τη γνωρίσω. Την έχω ακουστά όμως, κι είναι πραγματικά πολύ όμορφη. Είναι και τόσο ψυχρή όσο λένε;"
Η Aurora έπιασε τον εαυτό της να ανταλλάσσει ένα βλέμμα με τον Gregory. Εκείνος γύρισε και χαμογέλασε στον Liam.
"Είμαι σίγουρος πως όταν βρεθεί ο κατάλληλος θα γίνει πολύ θερμή. Έλα να σας συστήσω. Και μάλιστα ια καλέσω την Bridget στο δείπνο, για να πάψεις να κυνηγάς την γυναίκα μου." είπε κι έδωσε μια γροθιά στον ώμο του. Η Aurora τους κοίταξε να πηγαίνουν προς την Bridget η οποία δεν είχε εμφανιστεί ούτε μια φορά στο Έθερλεντ όσο έλειπε ο Gregory. Δεν ήθελε να θυμώσει ούτε να νιώσει απειλούμενη τώρα που την έβλεπε. Κι όμως συνέβαιναν και τα δύο. Είδε την Bridget να χαμογελάει στον Liam κι ύστερα να στρέφει όλη της την προσοχή στον Gregory. Απότομα τους γύρο σε την πλάτη, ακούμπησε στα κάγκελα του σταβλου και κάρφωσε το βλέμμα της στο μαύρο πουλαρι. Στεκόταν μερικά βήματα πιο κει και μασουλουσε το γρασίδι. Το ζώο σήκωσε το κεφάλι και την κοίταξε προσεχτικά με τα φωτεινά κάστανα του μάτια.
"Γεια σου αγόρι μου." είπε απαλά. "Κούκλος είσαι. Είναι αλήθεια ότι είσαι και λίγο καθαρματακι;" Το άλογο την πλησίασε ενώ την άκουγε με υψωμένα τα αυτιά του. "Πες μου λοιπόν, κουκλε, τι να κάνω;" Ο Πέρσυ ρουθουνισε και έφερε πίσω τα αυτιά του, την ίδια στιγμή η Aurora ένιωσε πίσω της την παρουσία του Gregory και τινάχτηκε.
"Ελπίζω να συζητάς με το άλογο μου την πρόταση μου." ακούστηκε η απαλή φωνή του Gregory κι η ανάσα του χάιδεψε σαν φτερό το σβέρκο της. Η Aurora γύρισε. Λάθος της. Ο Gregory στεκόταν τόσο κοντά της, που η φούστα της σκέπαζε τις μπότες του. Δεν μπορούσε όμως να κάνει πίσω, την εμπόδιζαν τα κάγκελα.
"Την πρόταση σου;" είπε ανασηκώνοντας τπτ ώμους της σαν να μην θυμόταν καν περί τίνος πρόκειται.
"Λοιπόν;" ρώτησε ξανά.
"Δεν το σκέφτηκα." είπε ψέματα. Δεν σκεφτόταν τίποτα άλλο όσο έλειπε.
"Τότε σκέψου το τώρα." της είπε διαπερνωντας τη με το βλέμμα του.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας Χτισμένος Πάνω Σε Μυστικά Και Ψέματα
RomanceΤρέλα ερωτευμένη η Aurora, δεν πίστευε ότι ο Gregory θα την εγκατέλειπε την πρώτη νύχτα του γάμου τους. Τώρα, έπειτα από πέντε χρόνια, ο Gregory γυρίζει, αλλά η Aurora είναι αποφασισμένη να μην υποκύψει στη γοητεία του και να μην τον συγχωρέσει ποτέ...