Hoofdstuk 7

32 7 0
                                    

De muren begonnen te bewegen. Uiteindelijk stond er een soort beeld van een oerwoud. "Kom maar even hier staan." zei Four. Ze drukte weer op een knopje. Nu kwamen er allerlij bomen en grassen. Het was indrukwekkend. "Kijk maar naar mij want jij moet hierna." zei ze. Ze pakte een pijl en boog en drukte op een knopje. Ze liep voorzichtig op een lange zwarte baan. "Als je iets laat vallen ben je er geweest. De underwereld gaat er dan aan. Je mag alleen schieten met je pijl en boog anders niet." vertelde ze. Ik hoorde opeens een geluid. Het was keihard ik wilde mijn oren dicht doen maar dat mocht niet van Four. "Straks sta je er nog dichterbij en dan word je doof dus oefen nu maar alvast!" gilde ze. Het beest kwam steeds dichterbij. Ik zag het beest niet maar Four wel. Ze richtte haar pijl en boog. Er kwamen nog 2 monsters aan die ik wel kon zien. *Vloep* Four liet haar pijl gaan en deed het nog een keer. 1 monster was dood. Ze wachtte totdat de 2 andere monsters dichterbij kwamen. Ze waren paars en waren eigenlijk best wel schattig. Alleen hadden ze wel hele scherpe tanden. *Vloep* *Vloep* *Vloep* *Vloep* Four liet twee pijlen in ieder monster gaan. Ze vielen neer en Four had haar pijl en boog niet meer gericht. Ze liep het zwarte pad af zodat ze naar me toe kon lopen. "Indrukwekkend zeg!" zei ik. "Nu jij!" zei Four enthousiast.

Ice flowersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu