We dronken zoveel water als mogelijk. We hadden geen waterfles dus we konden niks meenemen. ''Ik wil wel mijn krachten gebruiken.'' zei Kina. ''Kina je gebruikt je krachten!'' zei ik. ''Helemaal niet?'' zei Kina die haar handen ophield. Er was water op haar hand maar wel van haar hand af. ''Het is een bol water!'' zei Kina trots. Ze had haar handen stijf met het water erboven. ''Ontspan je handen is.'' zei ik. Kina deed dat. Het water viel naar beneden. ''Vet!'' riep Kina. ''Ik denk dat als je je handen boven het zand houd waar geen gat zit dat je het eruit krijgt dan.'' zei ik. Ik zag dat Kina het probeerde. ''Er gebeurd niks.'' zei Kina sip. ''Ik denk dat je je handen wel stijf moet houden, want toen je je handen boven bij je schouders had had je ze ook stijf en toen je je ze krom maakte viel het water.'' zei ik. Kina probeerde het en het werkte. Opeens voelde ik allemaal trillingen. Ik drukte op mijn bovenste knop van mijn armband en ik vloog omhoog. Ik zag 3 monsters recht op ons afrennen. ''KINA! ER KOMEN MONSTERS AAN!'' riep ik naar beneden. ''HOEVEEL?!'' riep Kina terug. ''3!'' riep ik weer naar beneden. Ik vloog naar beneden. Kina die mijn pijl en boog vasthield gaf ze weer aan mij. ''Zullen we het dan maar proberen? Ik schiet jij steekt?'' vroeg ik. ''Is goed.'' zei Kina. De monsters kwamen steeds dichterbij. Het waren gelukkig kleintjes maar ik merkte dat ik het niet leuk vond om te schieten. Ik richtte me boog. *Vloep* *Vloep* Ik schoot 2 pijlen naar 1 monster en Kina rende als een gek naar het monster toe waar ik op had geschoten en het 1e monster viel al neer. *Vloep* *Vloep* *Vloep* *Vloep* ik schoot de andere 2e monster ook neer en Kina maakte ze daarna dood. ''Vers vlees van de woestijn.'' zei Kina lachend. Ik liep naar haar toe. Kina sneed met haar zwaard de buik open en sneed stukjes vlees af. Ze gaf ook een stukje aan mij en we begonnen te eten. ''Het ruikt en smaakt echt als rotten eieren.'' zei ik. ''Ja maar we moeten het echt eten, ik denk niet dat we veel vlees kunnen vinden in de woestijn.'' zei Kina. Ze sneedt nog een paar stukken af, ze trok haar vest uit. ''Wil je er misschien een zak van maken zodat we het vlees erin kunnen doen?'' vroeg Kina. ''Tuurlijk.'' zei ik. Ik legte me boog neer en pakte haar vest. Ik knoopte een paar keer de mouwen aan elkaar en uiteindelijk was er een soort zak. Kina deedt het vlees erin. ''Oke nog een stukje eten en dan moeten we een huisje gaan maken want het word al snel donker denk ik.'' zei Kina. Ze gaf me nog een stukje. Ik pakte het aan en begon te eten. Ik had het al snel op en ik vloog omhoog om te kijken of er een soort bergje of heuvel was. ''Er is geen heuvel dus ik denk dat we beter hier een hutje kunnen maken.'' zei ik. We waren bezig toen ik opeens een vliegtuigje hoorden. Er zat een briefje in en ik las het voor. Dit stond erop: Jullie hebben geweldig goed jullie krachten gebruikt. Jullie konden ook al snel jullie krachten gebruiken. De woestijn is de moeilijkste nep underwereld en we dachten dat jullie dit wel zouden kunnen. Ga zo door. Nog 2 dagen tegaan! ~Sop, Four en Sher. ''Wie is Sher?'' vroeg ik. ''Dat is mijn leider. Wie is Four?'' vroeg Kina. ''Mijn leidster.'' zei ik trots.
JE LEEST
Ice flowers
ФэнтезиDistenie is anders dan de andere kinderen in de klas. Ze ziet er niet anders uit, maar ze is anders. Zoals op die ene dag bij het riviertje.....