•Θα ηθελα να σας πω ευχαριστω...οσες αρχίζουν και διαβάζουν ή ψηφίζουν την ιστορια μου...Επισης μια μικρη σημειωση...
Ισως τα κεφάλαια να ειναι λιγο βαρετά στην αρχη αλλα μετα εχουν δραση και ελπιζω να σας αρέσουν... Τωρα θα μου πειτε αυτα γιατι τα γραφεις? Τα γραφω γιατι δεν θελω να νομίζεται πως η ιστορια ειναι βαρετή και επισης αυτη η σημειωση ειναι γιατι εχω τελειωσει το βιβλιο...❤
Ευχαριστω για τα λεπτα που μου χαρίσατε...😙😙😙•
Now, start story.⇩♥
Ευα
Ντριιιιιιιν....Ντριιιιιιν
Αυτό το σπαστικό ξυπνητήρι ηχεί σε όλο το δωμάτιο.
Σηκώνωμαι,το κλείνω και ξαναξαπλωνω στο κρεβάτι χουχουλιαζοντας στα ζεστα μου παπλωματα.Πριν προλαβω να κλεισω τα ματια μου το δευτερο ξυπνητηρι ξαναηχει και φυσικα εννοω τη μητερα μου.
Μ:Ευααααα σηκω θα χασεις την πρωτη ωρα και δεν θα προλαβεις να φας πρωινο...και ξερεις πολυ καλα οτι το πρωινο ειναι το κυριότερο γεύμα της ημερας ωστε να εχεις δυναμη...
Και μπλα μπλα μπλα, άστην να φλυαριζει!
Ε:Τωρα ρε μαμαααααα!
Σηκωνωμαι απο το κρεβατι διστακτικα, αφηνω εναν τεμπελικο αναστεναγμο και κατευθύνομαι προς το μπανιο.
Αφου κανω τα απαραιτητα πηγαινω προς την ντουλαπα φοραω ενα απλο συνολακι.Μαζευω τα μαλλια μου κοτσο και κατεβαινω κατω.
Μ:Επιτελους κατεβηκες.Κατσε τωρα να φας και ξεκινα για το σχολειο μην αργησεις!
Ε:Δεν πειναω πολυ.Μονο ενα κρουασαν θα φαω.
Αφου το τελειωσα φορεσα τα παπουτσια μου και ξεκινησα βαριεστημενα για το σχολειο.
Να πω την αληθεια δεν θελω να παω στο σχολειο..παντα οταν επιστρεφω βαζω τα κλαματα διοτι πολλα παιδια μου κανουν bylling καθημερινα.Δεν το εχω πει στους γονεις μου διοτι δεν θελω να τους στεναχωρησω...εχουν τα δικα τους προβληματα δεν θα τους ζαλιζω με τα δικα μου.
Παντως τωρα τελευταία τα πραγματα εχουν καλυτερεύσει....
Δεν μπορω να πω οτι ειμαι μονη μου..εχω τις κολλητες μου που μου συμπαραστεκονται σε ολα και οσοι με στεναχωρουν.
Αυτοι που με κοροιδευουν πιο πολυ ειναι η παρεα του Αρη...οι badboy και player του σχολειου...
Ε ποιοι αλλοι?
Με αυτα και με κεινα εφτασα στο βασανηστηριο(σχολειο)..πηρα μια βαθια ανασα και μπηκα στο προαυλιο του...
Χευυυ
ειναι η πρωτη φορα που γραφω και εχω πολυ αγχος.😵
Ελπιζω νας σας αρεσει η ιστορια μου..♡
φιλακια ♥♥
YOU ARE READING
"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗ
Teen FictionΑυτη ήσυχη, αυτός αναζητά δραση. Αυτη ποτε δεν εμπλεκε πουθενα, σε αντίθεση αυτός που είναι αρχηγός μιας συμμορίας. Πως θα αντιμετωπίσει οταν μια απαγωγή εμφανίζεται στη ζωη της? Οταν αυτη άκουγε τρομοκρατικές επιθέσεις έφευγε μακρυα ομως... Ενα μο...