Χ: ΟΚ..ερχομαι σε δεκα να εισαι ετοιμη ..θα παμε στο παρκακι διπλα απο το σπιτι της Αννας.
Ε: Ενταξει μαρρηηηηηη..θα παρω τηλ και τις αλλες τις τρελες και θα δουμε τα λεμε.
Πατησα το κουμπι τερματισμου της κλισης και πηγα να ντυθω.
Φορεσα αυτα:
Και επιασα τα μαλλια μου κοτσο.
Ενημερωσα τον Αλεξ οτι θα φυγω για λιγο ...πηρα λεφτα,κινητο,κλειδια.Και περιμενα να χτυπησει το κουδουνι.
Οση ωρα περιμενα πηρα τα κοριτσια τηλεφωνο και της ειπα σε δεκα στο παρκο.
Μετα απο λιγο χτυπησε η πορτα και πηγα να ανοιξω ..πριν προλαβω να πω κατι ορμηξε πανω μου με αποτελεσμα να σωριαστουμε και οι δυο κατω!
Ε: Μωρηηη..σηκω απο πανω μου!Λες και εχεις να με δεις εκατομμύρια χρονια!
* σηκωθηκε απο πανω μου.*
Χ: Κοψε τα πολλα πολλα και παμε να φυγουμε,γιατι σε λιγο πρεπει να παω σπιτι.ΑΑ τι ειπαν τα κοριτσια??
Ε: Εμμμ θα ερθουν στο παρκο να μας βρουν.
Χ: Α οκ.
Ειπαμε διαφορα μεχρι που φτασαμε στο παρκο και κατσαμε στο συνηθισμένο παγκακι.
Μετα απο λιγο ηρθα και τα κοριτσια.
Αγ:Helloo my friends!
Αν: Τι κανετε τρελες μου??
ειπαν και καθισαν διπλα μου..
Ε: Μια χαρα κουκλιτσες μου εσεις??
Αγ :Ολααα οκ!
Χ: ΡΕ Ευακι γαι πες μου τι μας ηθελες?
Ε:Λοιπον κοριτσια οι γονεις μου θα φυγουν ταξιδι και μαντεψτε ποιοι θα ερθουν να κοιμηθούν στο σπιτι ΜΟΥ για δυο ολοκληρες βασανιστικές εβδομαδες?
Αν: Αηηη μωρρη τι κανεις ετσι?Ουτε ο Αρης να ερχοταν!
Την κοιταξα και ολες γούρλωσαν τα ματια..
Χ: ΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Αι στο διαολο!!!
Ε: Χα και αυτο δεν ειναι τιποτα..μαζι μας θα ειναι και ο Χρηστος!!
τοτε αρχισα να τους διηγούμαι τι εγινε αυτες τις δυο τελευταίες μερες...
Αγ: Ουαουυυ τι γλυκκ που ειναι ο Χρηστος..λες να του αρεσεις??
Αν: Πω ρε φιλε πως θα την βγαλεις με τοσα αγορια στο σπιτι??
Ε: Μετα απο ολα αυτα αυτο εχετε να σχολιασετε??Και λοιπον πρωτον Αγαπη..ηταν πολυ ωραιο αυτο που εκανε ο Χρηστος και για να πω την αληθεια μπορω να παραδεχτω οτι μου αρεσει λιγακι!Δευτερον Αννα δεν ξερω πως θα την βγαλω για αυτο λεω να βγουμε για κλαμπ το βραδυ πρεπει να χαλαρωσω..μπορει αυτος να μεινει για δυο εβδομαδες σπιτι αλλα μην ξεχναμε τι μου κανει καθημερινα..
Χ:Αληθεια τωρα ο Χρηστος??Αλλα δεν μπορω να πω ομορφουλης ειναι!Εγω ειμαι τσιμπημενη με τον Δημητρη!
Αγ: Εγω με τον Θωμα...
Αν: Εμ ναι..αφου ηρθα ετσι τα πραγματα και εγω με το Σταθη.......
Ε:Πλακα μου κανετε??και ποτε σκοπευατε να μου το πειτε?Τελος παντων κανονίστηκε το βραδυ μας περιμενει το κλαμπ και για αυτο η ωρα ειναι 5 οποτε κατα της 7 σπιτι μου οκ??
Αν,Αγ,Χ:Οκ κανονίστηκε!
{…}
κατσαμε λιγο και λεγαμε διαφορες βλακειες μεχρι που η ωρα πηγε 6.
Ε:Πω πω κοριτσια πηγε 6 καλυτερα να το διαλύσουμε..πατε να παρετε τα πραγματα σας και ελατε σπιτι μου θα σας περιμενω!!
Χ: Οκ..τα λεμε.
Αν: Ββ.
αφου χερετηθηκαμε κατευθηνθηκα στο σπιτι μου μεχρι που καποιος με τραβολογησε σε ενα στενο και με κολλησε στον τοιχο...
Ε: Αρη τι κανεις??Πας καλα?Ασε με σε παρακαλω!
Α: Τι εγινε μικρη αγριεψαμε?δυο λογια εχω να σου πω..οτι θα μεινω για λιγο σπιτι σου δεν σημαίνει πως θα σταματησω να σου κανω αυτα που σου κανω τελος παντων...με καταλαβες?
εγω απλως κατεβασα το κεφαλι.
Α:Αααααα και μην τολμησεις να ξαναμιλήσεις στον αλλον τον βλακα με καταλαβες??
Τι εγινε Αρουλη ζηλεψαμε???
Κατσε.. Γιατί νσ ζηλέψει..
Ε:Να σου πω το οτι με βριζεις εσυ και η παρεα σου δεν σημαίνει οτι θα ανακατευεσαι και στην προσωπικη μου ζωη!!και στο κατω κατω θα κανω οτι θελω με τον Χρηστο..εσυ με καταλαβες??
ειπα και τραβηχτηκα..τοτε ξεφυγα απο το κρατημα του και προχωρησα προς το σπιτι..πραγματικα ουτε και εγω δεν ξερω που βρηκα τετοιο θαρρος!!
αυτος καθοταν και με κοιτουσε σαν χανος...περιμενε να μην αντιδρασω αλλα οχι δεν σκοπευω να γινω πια κανενος το παιχνιδι..θα γινω ο εαυτος μου..και θα αλλαξω οριστικα συμπεριφορα..το πήρα αποφαση......
Χευυ
Τι κάνετε? Ελπίζω καλα.. ♥♥
τι λετε να γινει με αυτους τους δυο ???😁
Φιλακια ♥♥
ESTÁS LEYENDO
"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗ
Novela JuvenilΑυτη ήσυχη, αυτός αναζητά δραση. Αυτη ποτε δεν εμπλεκε πουθενα, σε αντίθεση αυτός που είναι αρχηγός μιας συμμορίας. Πως θα αντιμετωπίσει οταν μια απαγωγή εμφανίζεται στη ζωη της? Οταν αυτη άκουγε τρομοκρατικές επιθέσεις έφευγε μακρυα ομως... Ενα μο...