●4●

7.1K 556 17
                                    

Σηκωνόμαστε και κατευθυνόμαστε προς την τάξη όμως λίγο πριν προλάβουμε να μπούμε στην τάξη αντικρίζω..... τον Αλεξ (?)

Μένω κόκαλο και σκέφτομαι τι στο διάολο κάνει ο αδερφός μου εδώ???

Ξέρετε ο αδερφός μου μου πηγαίνει γ' λυκείου.Τις σκέψεις μου διακόπτει η φωνή του Αλεξ...

Α: Επ μικρή...μάλλον θα κάνουμε το μάθημα γεωγραφίας μαζί...γιατί ο καθηγητής θα βάλει μια εργασία για να συνεργαστουμε. : )

Ε:Τι εννοείς Αλεξ ??? όλη-όλη η τρίτη θα έρθει στο τμήμα μας..και τι συνεργασία..εννοείς θα συνεργαστουμε με την γ' λυκείου??? : Ο

Α:Ναι μικρή και συγκεκριμένα το Γ3'!

Τι οχιιιι το Γ3'..είναι ο Αρης σε αυτό το τμήμα...και πέρα από όλα αυτά θα είναι και η παρέα του Ο ΘΩΜΑΣ,Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ,Ο ΣΤΑΘΗΣ,Ο ΧΡΗΣΤΟΣ,Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ,Ο ΓΙΩΡΓΟΣ!!!!

ΑΑΑ και το καλύτερο ο ίδιος μου ο αδερφός είναι στην παρέα του τέλια : ( : ( : (

ΙΙΙΙΙΙΙΙ και τι θα γίνει αν μας βάλει ο καθηγητής να συνεργαστουμε???

ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ αρνητικές σκέψεις Εύα... μπορεί να σε βάλει με κάποιον άλλον.

Α: Γη καλεί ΕΥΑΑΑΑΑ.......Εύα είσαι καλά???

Ε: Τι?ποιος?που? ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ναι μια χαρά!Γιατί βλεπεις κατι παράξενο?

Α: Καλά ότι πεις πάμε μέσα τώρα γιατί έχει χτυπήσει το κουδούνι.

Ε: Αλεξ θα κάτσεις μαζί μου???

Α: Εντάξει μικρή θα δούμε : ).

Ε: Άντε κορίτσια πάμε τώρα γιατί δεν ξέρω πόσο θα αντέξω!

Αγάπη,Χριστίνα,Άννα: Άντε πάμε....

και αφού κάνουμε μια σφιχτή αγκαλιά μπαίνουμε στην τάξη.

........ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.........

Καθηγητής: Λοιπόν παιδιά όπως σας βάλω να καθίσετε έτσι θα κάνετε και την εργασία....Λοιπόν έχουμε και λέμε: Αγάπη-Θωμάς,Χριστίνα-Δημήτρης,Αννα-Στάθης,Μαρία-Χρήστος,Ολγα-Βαγγέλης,Ξένια-Γιώργος,(μπλα..μπλα......μπλα....μπλα....)και μας μένει ο Αλέξης,ο Αρης,Η Εύα,και η Νικολέτα....ΟΚ η Εύα θα εργαστεί με τον Α.....

*τιιιι???ποιον (Α) ωχ ωχ*

Καθηγητής:......ΑΛΕΞ και η Νικολέτα με τον Αρη.

Παναγία μου νομίζω πως έπαθα καρδιακό .Πω,Πω φθηνά την γλίτωσα...τουλάχιστον θα την κάνω με τον αδερφό μου!!

Καθηγητής:Λοιπόν παιδιά..μιας και οι καθηγητές έχουν συμβούλιο μετα είστε ελεύθεροι να πάτε στα σπίτια σας για την υπόλοιπη ημέρα..καλή σας μέρα.

Αφού ακουγόταν ζητωκραυγές κτλ τράβηξα τα κορίτσια γρήγορα και κατεβήκαμε κάτω..

Ε: Επ τι έγινε κορίτσια λαχείο βλέπω σας έτυχε..(χαχαχαχαχαχαχα)...Ελα δεν χρειάζεται να κοκκινίζετε ξέρω ότι σας αρέσουν ...ψέμματα λέω??

Αν,Χ,Αγ: Εμ..ναι ..οκ ένταξει

Ε: Καλά καλά...δεν λέτε που την γλίτωσα φθηνά ..φανταστείτε να έκανα συνεργασία με.....βασικά άστο άστο ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω. Άντε πάμε τώρα δεν έχω καμία όρεξη να δω τις μούρες τους....

...........................

Να ξερετε πως αυτες τις δυο εβδομαδες το πολυ να ανεβασω δυο κεφαλαια γιατι θα λειπω : ( : ) <3 <3 <3

&quot;Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗOnde histórias criam vida. Descubra agora