●9●

5.7K 511 36
                                    

EYA

Ηταν Σαββατο..

Ε: Επιτελους λεω.

Προσπαθώ να σηκωθω απο το κρεβατι...μα δεν γινεται γιατι ενα χερι με εχει φυλακισει,γυρναω και βλεπω τον Χριστο,μα ναι βέβαια αφου χθες κοιμηθηκε μαζι μου.

Πηγα να σηκωσω το χερι του μα δεν γινοταν ηταν σαν τσουβαλι με πατατες δηλαδη ελεος!!Αφου εκανα προσπαθειες χωρις αποτελεσμα ξαπλωσα αφου κοιταξα την ωρα και ηταν 7:30.

Εμ βεβαια τετοια ωρα που να σηκωθει!!!

Μη μπορωντας να κανω κατι αλλο ξανακοιμηθηκα....

{…}

Οταν ξυπνησα κοιταξα την ωρα και ηταν 11:30.

Ε: Πολυ κοιμηθηκα...ωρα να σηκωθω.

Παρατηρησα οτι ο Χριστος δεν ηταν διπλα μου ...μαλλον θα σηκωθηκε.Πριν προλαβω να τελειωσω τη σκεψη μου μπαινει μεσα ,με εναν δισκο που υπηρχε μια υπεροχη κρεπα.

Ε: Μμμμμ, η αγπημενη μου κρεπα!!!

με πλησιασε και που αφησε τον δισκο στα ποδια μου.

Ε: Ευχαριστω πολυ στρουθοκαμηλε μου!

Τον αρπαξα απο την μπλουζα και τον φίλησα στο μαγουλο του...τον ειδα να ξαφνιαζεται αλλα τι πειραζει υγεια..

Χ: Για σενα ολα φραουλιτσα μου.Αντε φαε και μολις τελειωσεις ντυσου και κατεβα κατω γιατι θα παμε για καφε.

Ε: Ενταξει στρουθοκαμηλε μου.

Μου χαμογελασε,εφυγε απο το δωματιο και αρχισα να τρωω την κρεπα μου.

ΧΡΗΣΤΟΣ

Κοιμηθηκαμε αγκαλιτσα..ηταν τοσο τελεια.Ανοιξα τα ματια μου και η ωρα ηταν 10.

Της εδωσα ενα φιλι στο μετωπο και κατεβηκα κατω....Αρχισα να της φτιαχνω κρεπα οταν εκεινη τη στιγμη μπαινει μεσα ο Αρης.

Αρης: Τι εγινε Χρηστακο???Θα πεσεις τοσο χαμηλα για μια χαζη γκομενα..αληθεια δεν το περιμενα αυτο απο σενα!Δηλαδη να φτιαξεις πρωινο??Ελεος!

Ειπε και μου εριξε ενα ειρωνικο γελακι.Ημουν ετοιμος να του ορμηξω!

Χ: Ε για να σου πω λιγα τα λογια σου! Η Ευα δεν ειναι χαζη και ουτε καν γκομενα..δεν συγκρινονται με τις δικες σου καταλαβες ή να το ξαναπω??

Αρχισα να νευριαζω υπερβολικα...

Αρης: Α για να σου πω εμενα δεν θα μου μιλας ετσι και στο κατω κατω εγω εχω πιο πολλες κατακτησεις απο σενα αντιλαβου??

Δεν μπορεσα να συνεχίσω γιατι μπηκε στην κουζινα ο Αλεξ.

Α: Ωπ τι γινεται εδω?? Βλεπω φτιαχνεις κρεπες πως και ετσι??

Χ: Για την αδερφη σου ειναι και μην τολμησεις να την αγγιξεις!!

Α: Τι γινετε ρε ??σου γυαλισε η αδερφη μου??κοιτα μαλακα μην την πληγωσεις γιατι δεν ξερεις που να κρυφτεις!!

Χ: Καλα ρε φιλε ηρεμησε ενα πρωινο ειπαμε θα της κανω!αντε παω πανω τωρα.ΑΑΑ να σας πω παμε για κανα καφε σε λιγο??

Α,Αλ:οκ

Πηρα την κρεπα και κατευθύνθηκα προς το δωματιο της.Την ειδα να ειναι ξαπλωμενη στο κρεβατι της.

Ε: Μμμμμ, η αγπημενη μου κρεπα!!!

Μου ειπε....δεν ειπα τιποτα,προχωρησα και αφησα τον δισκο στα ποδια της....

Ε: Ευχαριστω πολυ στρουθοκαμηλε μου!

Πριν προλαβω να της πω οτιδηποτε με αρπαξε και με φίλησε στο μαγουλο...αχ ηταν τοσο τελειο!!

Χ: Για σενα ολα φραουλιτσα μου.Αντε φαε και μολις τελειωσεις ντυσου και κατεβα κατω γιατι θα παμε για καφε.

Ε: Ενταξεο στρουθοκαμηλε μου..

Της χαμογελασα και βγηκα εξω απο το δωματιο..

Κατεβηκα απο το δωματιο και εκατσα στον καναπε που ηταν και οι υπόλοιποι..(αφου ετοιμαστηκαμε)

Μετα απο κανα τεταρτο την ειδα να κατεβαινει τα σκαλια...εμεινα να την κοιταω..

ελεος αυτη η κοπελα ακομα και με τοσα απλα ρουχα δειχνει πανεμορφη!

Αρης: Χευ Χρηστακο μαζεψε τα σαλια σου..θα γλιστρισει η κοπελα..τι κοπελα δηλαδη?τελος παντων!

Χ: Σκασε βλακα!!

αρχισα να ξανανευριαζω...δηλαδη τι προβλημα εχει??

Α: Ε για να σου πω λιγα τα λογια σου για την αδερφη μου !!!

Ειπε και σηκωθηκε πανω.....τοτε ακουστηκε αυτη η γαληνια φωνη.

Ε: Εμμ παιδια φευγουμε??

Χ: Ναι παμε!

Ειπα και βγηκαμε ολοι απο το σπιτι κατευθύνοντας μας στην γωνιακη καφετερια.

Χευυ

Τι κάνετε? Ελπιζω να ειστε καλα.. ♡♡

Τα λέμε  στο επομενο.. ♥

Φιλακια ♥♥


"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗWo Geschichten leben. Entdecke jetzt