Ευα
Μετα απο 10 λεπτα φτάσαμε. Το εστιατόριο ηταν πολύ ωραια διακοσμημένο και φαινόταν ακριβό.
Στ: Το τραπεζι είναι εκεί στην γωνια.
Αν:Γιατι τοσο απόμερα?
Δ: Ξερεις.. τους λόγους!
Χ: Οκευ! Παμε!
Αρχσαμε να προχωράμε προς το γωνιακό τραπεζι. Ειχε πολυ ωραια θεα... Καθήσαμε στο τραπεζι. Εμενα με έβαλαν στην κορυφη σαν "αρχηγος".Αρχισαμε να μιλαμε για άσχετα θεματα μεχρι που ήρθε ο σερβιτόρος. Δώσαμε την παραγγελία μας και υστερα απο 20 λεπτα το φαγητο ειχε έρθει. Αρχίσαμε να τρωμε ενω ταυτόχρονα συζητούσαμε.
Ε: Λοιπόν παιδια...
Ειπα και όλοι σταμάτησαν να τρωνε για να με προσέξουν .
Ε:Λοιπον η Χριστινα μου μιλησε για την ομαδα.. Και οπως ξέρετε θέλατε να γίνω αρχηγός και δέχτηκα. Ομως επειδη θελω να τιμωρήσω τον Αλεξ, ολο το καλοκαιρι θα είναι εξαφανισμένη απο αυτους τους πεντε της ομάδας.... Λέγοντας οτι θα παω εξωτερικο ενω στην πραγματικότητα θα ειμαι στην Χριστινα. Εξάλλου τα σχολεια κλείνουν την αλλη εβδομαδα δεν θα υπαρχει προβλημα. Επίσης θη εμφάνιση μου θα αλλαξει.. Εντάξει?
Θ: Ωραια... Μονο που οταν βγαίνεις ή βγαίνουμε να εισαι προσεκτική γιατι οσο καινα αλλάξεις.... Αν σε παρατηρήσει κάποιος για ωρα δεν πρόκειτε να μην σε αναγνωρίσει... Ποσο μαλλον ο αδερφός σου!
Δ:Εμ ωραια.. Θελετε τωρα να αρχισω να εξηγω σχετικα με την ομάδα και αυτα?
Χ: Αρχισε..
Δ: Λοιπον... Πρωτα απο ολα θα αρχισουμε να γυμναζομαστε σκληρά... Ποσο μαλλον εσεις τα κοριτσια. Τωρα ....εχω ενα παλιο σπιτι των παππούδων μου λιγο πιο μακρυα απο εδω το οποιο εχει ενα μεγαλο υπόγειο στο οποιο θα γυμναζομαστε, θα συνεδριαζουμε και θα μάθετε σκοποβολή!
Στ: Εμεις οι τρεις....
Ειπε και εδειξε τον εαυτο του με τα τρια αγορια.
Στ: επειδή ξερουμε σκοποβολή οπως και αμυνα θα σας τα μαθουμε και σε εσας μιας και πριν 1-2 χρονιά ημασταν ειδη σε συμμορία.
Χ: Και εγώ παλιά ημουν σε συμμορία και η ιδιότητα μου ηταν το θεμα τεχνολογια... Οποτε μπορώ να καταγράφω τις συζητήσεις των αλλων συμμοριών και να μαθαίνουμε ποτε και αν σκοπεύουν να κανουν κατι ωστε να είμαστε σε ετοιμότητα.
Θ: Πολυ ωραια... Τωρα τα μαθηματα θα αρχίσουν αυριο γιατι ο αδεφος σου σχεδιάζει ληστεία και πρεπει να τον σταματήσουμε.
Ε: Και ποτε σκοπεύει να το κανει αυτο?
Θ:Τον Αυγουστο... Εχουμε τρεις μηνες να προετοιμαστούμε κατάλληλα. Ομως πρεπει να λάβουμε υπόψην οτι κυνηγάμε και αλλες συμμορίες!
Στ: Αυριο θα περάσουμε στις 5 απο το σπιτι της Χριστίνας για να σας παρουμε.... Να ειστε ολες εκει!
Ε: Ωραία και γω θα περασω από το σπιτι για το οτι θα φυγω και τα σχετικα.
Αγ: Εντάξει....
Αν: Ομως πως θα ονομάσουμε την ομάδα?
Ε: Τι λετε για white reality... Δηλαδη λευκή πραγματικοτητα... Μιας και η ομαδα του αδερφού μου είναι black nightmare δηλαδη σκοτεινός εφιάλτης... Εμεις θα είμαστε το αντιθετο τους μιας και θα τους αποτρεπουμε να κανουν εγκλήματα... Τι λετε?
Αγ: Τελειο!!
Δ: Γαματο!!!!
Χ: Τοτε ας γιορτάσουμε στην ομαδα white reality.
Σηκώσαμε τα ποτήρια μας και ήπιαμε το κρασι που περιείχε το ποτήρι. Υστερα απο λιγη ωρα τελειώσαμε και πληρώσαμε. Ο καθενας επέστρεψε σπιτι του εκτος απο εμενα που πήγα στην Χριστίνα. Ανεβήκαμε στο δωματιο, ξεντυθηκαμε και κοιμηθήκαμε κατευθειαν.
Τι μέρα και αυτη!!!
Γεια σας!!! Τι κάνετε? Ελπιζω καλα.... Τα επόμενα κεφάλαια θα προσπαθήσω να έχουν περισσότερη δραση(λεμε τωρα) .
Τα λεμε😙....ΦΙΛΑΚΙΑ!!!! 😙😙😙😙♥
أنت تقرأ
"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗ
أدب المراهقينΑυτη ήσυχη, αυτός αναζητά δραση. Αυτη ποτε δεν εμπλεκε πουθενα, σε αντίθεση αυτός που είναι αρχηγός μιας συμμορίας. Πως θα αντιμετωπίσει οταν μια απαγωγή εμφανίζεται στη ζωη της? Οταν αυτη άκουγε τρομοκρατικές επιθέσεις έφευγε μακρυα ομως... Ενα μο...