●27●

3.4K 362 8
                                    

Αλεξ

Καθομασταν ολοι στον καναπε...Βασικα εγω ,η οικογενεια μου,οι τρεις φιλες της Ευας και ο Χρηστος.

Εκει που καθομασταν στον καναπε και σκεφτομασταν τι θα κανουμε το κινητο μου χτυπαει και με κοιταζουν ολοι.

Το παιρνω στα χερια μου και ηταν ο..Αρης?

Αλ: Ο Αρης ειναι!

Χριστινα: Ε..σηκωσε το τοτε!

Το σηκωσα και το εβαλα σε ανοιχτη ακροαση ωστε να ακουν και οι αλλοι...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~Τηλεφωνο~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Αλ: Ρε Αρη σε χρειαζομαι και τωρα εισαι ταξιδι..Απηγαγαν την Ευα και ενας μας απειλει και-...

Αρ: εγω ειμαι!

Αλ: Τι εσυ ρε μαλακα?Κοψε τις πλακες!

Αρ: Αλεξ εγω ειμαι!

Αλ: ΜΑΛΑΚΑ ΑΝ ΣΕ ΒΡΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ,ΘΑ ΣΕ ΣΚΩΤΩΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΩ ΦΥΛΑΚΗ ,ΜΑΛΑΚΑ Ε ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ...ΒΛΑΚΑ ΗΛΙΘΙΕ ,ΠΟ-

Αρ: ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥ!ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΕΤΟΙΜΑ?

Αλ: ΠΟΙΑ ΛΕΦΤΑ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!

Αρ: ΠΩ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ!

Αλ: ΝΑΙ ΕΔΩ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ!

Αρ: ΩΡΑΙΑ....λοιπον θα συναντηθουμε ολοι κανονικά εκει περα...Θα ειμαι εγω,ο πατερας μου,ο Στεργιου,η Ευα,εσυ, ο πατερας σου...και ο αδερφος μου..

Αλ: Ναι και?ΤΙ πραγμα?

Αρ: Σκασε και μην με διακοπτεις!

Αρ: Λοιπον οταν θα γινει η συναντηση,εγω θα καλεσω την αστυνομια ετσι ο πατερας μου και ο Στεργιου θα γυρίσουν να κοιταξουν και εκεινη την στιγμη εσυ θα ορμηξεις στον πατερα μου και ο Αγγελος στον Στεργιου...Ετσι θα συλλαβουμε αυτα τα καθαρματα,θα παρετε την Ευα πισω και τα λεφτα δεν θα δωθουν οκ?

Αλ: Οκ!

Αρ: Ομως να το παιζεις χαλαρος και ταυτοχρονα φοβισμενος μην καταλαβει τιποτα!Ενταξει?

Αλ: Ναι ομως περιμενω καποιες εξηγησεις!!!

Αρ: Ολα στην ωρα τους!!!

Αλ: ενταξει...

Αρ: Να ειστε ετοιμοι ...τα λεμε αυριο στις εντεκα!

Πριν προλαβω να απαντησω το τηλεφωνο κλεινει...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Τηλεφωνο~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗDonde viven las historias. Descúbrelo ahora