●28●

3.9K 364 9
                                    

Αρης

Μπηκαμε σπτι και καθησαμε στον καναπε...

Ε: Λοιπον...δεν νομιζεις οτι μου χρωστας εξηγήσεις?

Αλ: Και μενα μου χρωστει εξηγησεις αλλα καλυτερα να πας να ξεκουραστεις?

Ε: Ενταξει παω...

Μ.Αλ: Θα ερθουμε και εμεις...της ειπε και ανεβηκαν κα οι τρεις πανω..

Αλ: Αγγελε..μαλακα μου!πως βρεθηκες εδω?Ειχες εξαφανιστει για εναν χρονο...Τι στο καλο?

Αγγ: Λοιπον...

Αρ: STOP!!!! ειπα και ολοι με κοιταξαν...

Αρ: Θα παρω και τους αλλους 2 να ερθουν για να μην τα εξηγουμε δευτερη φορα.

Αλ: οκ.

Πηρα τηλεφωνο τον Γιωργο και το εβαλα σε ανοιχτη ακροαση..Μετα απο λιγο ακουστηκε η αγουροξυπνημενη φωνη του.

~~~~~~~~~~Τηλεφωνο~~~~~~~~~

Γ: Ποιος μαλακας με παιρνει στις..(παυση) 2 ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΤΑ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ?

Αρ: Χευυ βλακα τι κανεις?

Γ: Ειμαι πανω στο τραπεζι και χορευω...Τι θες να κανω?!

Αρ: Παρε τον Βαγγελη και ελα σπιτι του Αλεξ.,

Γ: Τετοια ωρα ?Πας καλα θα κοιμάται ο ανθρωπος!

Αλ: γεια σου Γιωργο!

Γ: Οχι που θα την γλυτωνα! Ερχομαστε...

~~~~~~~~~Τηλεφωνο~~~~~~~~

Υστερα απο μιση ωρα ηταν σπιτι.

*Ντινγκ ντονγκ*

Αγ: Παω εγω ! λεει ο Αγγελος.

Μολις ανοιγει την πορτα...Ο Βαγγελης μενει κοκαλο και στεκεται ακινητος στην πορτα.Ενω ο Γιωργος αρχισε να περπαταει μεσα.

Γ: Αντε ρε μπες μεσα!ΑΑΑ Γεια σου Αγγελε!Οπα τι? ειπε και εμεινε ακινητος...

Αγ: εμ γεια σου Γιωργο!

Γ: Διαολε! Ο Αγγελος! ειπε και πηγε γρηγορα να τον αγκαλιασει.ο Βαγγελης ηταν ακομα στην πορτα και κοιταζε με γουρλωμενα ματια!

Αρ: Χωθητε μεσα και βαλτε τον κωλο σας κατω να δουμε τι θα κανουμε για αυριο και να τελειωνουμε γιατι νυσταζω!

Αφου τελειωσαν με τις αγκαλιες καθησαν στον καναπε.

Γ: Τι εγινε ρε εξαφανίστηκες ετσι?

(Σημειωση: Ο Γιωργος ,με τον Βαγγελη και τον Αγγελο,παλια ηταν κολλητοι)

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ