●37●

2.7K 291 5
                                    

Χρηστος

Περίμενα με αγωνια την απάντηση της.

Χ: Ξερω οτι θα ειναι δυσκολο με ολα αυτα αλλα θα προσπαθήσουμε..

Ε: Ναι Χρήστο αλλα... Σε παρακαλω με αφήνεις λιγο να το σκεφτω?

Χ: Οσο θες φραουλιτσα μου...

Ε: Εμ... Μπορεις να μου κανεις μια χαρη?

Χ: Οτι θες...

Ε: Μπορεις να φωνάξεις τον Δημητρη,τον Θωμά, τον Σταθη, την Χριστινα, την Αγαπη και την Αννα που θελω να τους που κατι ιδιαίτερος?

Χ: Φυσικα παω...!

Της εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο και βγήκα εξω.. Ειδα τα παιδιά να με περιμένουν.

Χ: Λοιπόν... Δημήτρη, Θωμά, Σταθη, Χριστίνα, Αννα, και Αγαπη... Σας θελει η Χριστινα για να σας πει κατι ιδιαίτερος!

Χ: Ενταξή παμε...

Ειπε και μπήκανε μεσα.

Ευα

Τι ηταν τωρα αυτο? Μα να μου τα ζητησει ο Χρηστος? Μα δεν -

Χ: Ευα τρελη μου!

Ειπε και επεσε στην αγκαλια μου.... Οπως και οι αλλες δυο..

Αν: Ρε βλαμμένο... Μας τρόμαξες.

Αν: Ναι μαρηηηηη.

Ε: Παιδια εδω ειμαι ακομα! Δεν θα ξεμπερδεψετε ευκολα απο εμενα!

Ειπα και γελάσαμε ολοι.

Χ: Λοιπον τι εγινε και μας φώναξες έτσι...

Ε: Παιδια ο Χρήστος μου ζήτησε πριν 5 λεπτα να τα φτιάξουμε και ηθελα πρωτα να ρωτησω εσας για να του απαντησω αναλογα!

Δ: Τι πραγμα?

Αν: Πλακα κανεις!

Ε: Δυστυχώς οχι... Τι θα κανουμε?

Στ: Δεν νομιζω πως ειναι καλη αυτη η ιδεα... Παιρνεις εξιτήριο την τετάρτη και το σχολειο τελειωνει παρασκευή οποτε καπάκι αρχίζουμε προπονήσεις μεχρι ελεος και την πέμπτη θα πας να ξεκαθαρίσεις οτι θα φυγεις στις θειες σου την κυριακη ωστε να εχουμε το παιδιο ελεύθερο... Εξάλλου θα ξεκινήσουν σίγουρα τα χτυπήματα και πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα...

Θ: Εχει δικιο ο Στάθης... Πρέπει να ξεκινήσουμε το συντομότερο γιατι δεν μας βλεπω καλα!

Ε: Ωραια... Αυτο ειναι το σωστο εγω βγαίνω μεθαυριο οποτε... Για μια στιγμη ...αν δεν παμε τις τελευταίες μερες σχολειο θα γινει κατι?

Αγ: Φυσικα και οχι...

Ε: Ωραια λοιπον οι προπονήσεις ξεκινάνε την πέμπτη το απογευμα στο πατρικό του Δημήτρη ωστε το πρωι να ξεκαθαρίσω τα πράγματα οκ?

Δ: Οκευυ.. Αα και στο παλιο σπιτι έχω και μια αποθήκη... Εκει θα πηγαινουμε τις ομαδες που θα "πιανουμε" για παραπανω πληροφορίες...

Χ: Ωραία... Μια χαρα... Παμε όμως τωρα εξω.. Μην υποψιαστούν κατι...

Ε: Το θεμα ειναι αν μας ρωτήσουν για σας φώναξα τι θα τους πουμε?

Αγ: 'ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ! '

Αν:Ετσι μπραβο... Αντε παμε...

Ηρθαν ολοι και με αγκαλιασαν και μετα βγήκαν εξω...

Πολυ κούραση... Σκεφτηκα και εκλεισα τα ματια μου καθως ενας γλυκός ύπνος με παρέσυρε...

{...}

Αυτές οι δυο μέρες πέρασαν απελπιστικά αργα... Τωρα ειμαστε εξω απο το σπιτι μου και μπαίνουμε μέσα.

Ολοι είχαν επιστρέψει σπιτια τους μιας και είχαν κουραστεί τοσες μερες στο νοσοκομειο...

Εγω χωρις να μιλησω ανέβηκα στο δωματιο μου και ετοίμασα μια μεγαλη βαλίτσα με τα πραγματα μου και κατέβηκα κατω...

Βρήκα ολη την οικογενεια μου να κάθεται στον καναπε.Αφησα την βαλίτσα διπλα στην εξώπορτα και κάθησα στην πολυθρόνα.

Ε: Λοιπον θελω να σας πω κατι...

Μαμα: τι εγινε κορίτσι μου?

Ε: Λοιπον εχουν γινει καποια πραγματα με τον Αλεξ τα οποια δεν σας αφορα... Και ετσι φευγω απο το σπιτι για λιγο...

Ε: Μέχρι την Κυριακη θα μεινω στην Χριστινα και υστερα θα παω στις θείες μου στην Αγγλια για αρκετο καιρο. Δεν θελω να μου φέρετε αντίρρηση παρακαλω...

Μπ: Μα με τις θειες σου δεν μιλαμε πως θα ξέρουμε τι κανεις...

Ε: Θα σας παιρνω εγω τηλέφωνο.. Ενταξει?

Μ: Οπως θες κορίτσι μου πηγαινε να ηρεμήσεις...

Ο Αλεξ είχε μεινει να με κοιτάει... Εμ βέβαια τι να πει και αυτός...

Αφου τους αγκάλιασα... Τους γονεις μου φυσικα πηγα και στον Αλεξ και του ειπα ψιθυριστά...

Ε: Σε αγκαλιάζω μονο και μόνο για να νομίζουν πως δεν ειμαστε τσακωμενοι μην νομιζεις οτι μετα απο ολο αυτο θα σε συγχωρέσω!

Αποτραβηχτικα απο την αγκαλια του... Πηρα την βαλίτσα μου και βγήκα απο το σπιτι καθως αρχισα να περπατάω προς το σπιτι της Χριστίνας...

Αντε να δουμε!

Το ξερω οτι αυτα τα κεφάλαια ειναι λιγο βαρετά αλλα θα ερθουν πιο ωραια...
Λετε να μετάνιωσε ο Αλεξ? Τι θα κανει Ευα οταν έρθει αντιμέτωπη με τον αδερφό της?
Θα δούμε στα επόμενα κεφάλαια...

ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!❤❤❤

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗDonde viven las historias. Descúbrelo ahora