●45●

2.9K 280 7
                                    

Αλεξ

Ε ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Η ΑΔΕΦΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΜΜΟΡΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΑΤΟΜΑ!

ΧΑ! Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΛΕΚΑΝ ΞΑΝΑ ΜΕ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ...

ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΑΡΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ...!

ΜΑ ΚΑΛΑ?ΑΥΤΗ Η ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΗ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ... ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΜΑ ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ?

Παντως εσας σας σταμάτησε!

Το προσπερνάω..

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΩΣ-

Δ: Η Ευα ειναι η αρχηγός μας και κανονικά θα πρεπει να κανει μια κουβεντούλα με τους αρχηγούς σας αλλα αφου έφυγε αυτη η συζήτηση θα γίνει αυριο!

Είπε και κάρφωσε με τα ματια του εμένα και τον Αρη..

Μαλλον δεν θα ξερουν οτι εγω παραιτήθηκα!

Δ:παμε παιδιά!

Ειπε στους αλλους και εφυγαν, κλειδωνοντας την πορτα πισω τους.

Αγγελικη: Πως θα φυγουμε?

Αρη: Δεν θα φυγουμε!

Μαρια: Μα-

Αλ: Υπαρχουν πράγματα που δεν ξερετε εσείς. Λοιπον όπως δεν ξερετε αυτη η Ευα, με τα καστανοξανθα μαλλια ειναι η αδερφή μου...

Αγγελική:Πλακα κανεις!

Αλ: Οχι,και ο Αγγελος ειναι ο αδρφος του Αρη, νομίζω αυτο το γνωρίζεις..

Της ειπα και έγνεψε...

Αλ: Επίσης αυτα τα παιδια ανήκαν στην συμμορία που ανηκαμε και εμεις παλια.. Αρη συνεχίζεις γιατι βαριέμαι να εξηγώ?

Αρ: Ναι!

Αρχισε να τους εξηγεί την "ιστορια" της ζωης μας και πως εξελίχθηκαν τα πράγματα....

Αρ: Αυτα....

Εκείνη την στιγμη μπηκε μια κοπελα μεσα και μας αφησε τους δίσκους στα πόδια μας, και στη συνέχεια έλυσε τα χερια μας για να φαμε.

Γ: Και ποια εισαι εσυ?

Ελ: Εγω ειμαι η Ελενη η κοπέλα του Αγγελου και η αδερφή της Αγάπης.

Μας είπε ετσι απλα και βγηκε εξω κλειδώνοντας μας πισω.

Ετσι! Πέταξε την βόμβα και φύγε.

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗOù les histoires vivent. Découvrez maintenant