●32●

3.4K 323 13
                                    

Ευα

Χ:Λοιπόν... Μεχρι να τελειώσω δεν θελω να με διακόψεις οκ?

Ε:Ναι αλλα... Εγινε κατι σοβαρό?

Χ: Οχι τόσο σοβαρό... Απλα άκουσε με...

Χ:Λοιπον απο την στιγμη που μου ειπες αυτο με τα παιδια δεν εχω σταματησει να το σκέφτομαι... Και ποσο μάλλον οταν σδ βλεπω στεναχωρημένη! Εκλαιγες για 7-8 ωρες... Και ετσι πηρα την αποφαση να κανω αυτο που θα σου εξηγήσω παρακατω... Λοιπόν... Μιας και ουτε εγω συμφωνω με αυτο που κανουν σκεφτηκα να κανουμε και εμεις μια συμμορία που θα ειμαστε πάνω κατω οι "καλοι" και θα τους πιάνουμε οταν κανουν εγκλήματα... Οχι μονο αυτοι ολοι οσοι εχουν τέτοιους ειδους συμμορίες! Γι αυτο το λογο ηταν και τα παιδια εδω πριν λιγο.. Για την οριστική αποφαση στο Εάν δημιουργηθεί τελικα η συμορια.... Τελικα τα παιδια συμφώνησαν και υπαρχει μια τελευταία εκκρεμότητα! Ευα... θελεις να γινεις ο αρχηγος μας?

Ε:Εμ.. Οοοε.. Ααα.

Χ: Εξωγήινος εισαι παιδι μου τι μιλας ετσι?

Ε: Οχι αλλα μου ηρθε λιγο ξαφνικό! Εμμμ δεχομαι! Ομως επειδη θελω να δωσω ενα καλο μάθημα στον Αλεξ... Μπορω να μεινω εδω.. Και θα τους πω οτι φευγω εξωτερικο σε κατι θειες και αυτα!Εξάλλου προβλημα με το σχολειο δεν θα εχω αφού τελειώνει την αλλη εβδομάδα...

Χ: Τελιααα...Συμφωνω απολυτα... Δεν εχω κανενα προβλημα ουτε εγω ουτε οι γονεις μου.. Εξάλλου αυτοι θα λείπουν ταξίδι. Θα παρω τα παιδια και θα γιορτάσουμε! Η ωρα ειναι ειδη 8:30 οποτε δεν προλαβαίνουμε να ετοιμαστούμε για εξω αν αργήσουμε κι αλλο... Φυγε πανω και ερχομαι οκ?

Ε: Οκ... Ειπα και πηγα επανω!

Τι θα εκανα χωρις αυτη?

Βασικα ξαφνιάστηκα γιατι περιπου τετοια ιδεα ειχα και εγώ και να.. Μου ηρθε ουρανοκατεβατη... Δεν θα αφησω τον Αλεξ να γινει ακομα πιο κακός απο οτι ειναι! Ένταξη ειναι λιγο επικίνδυνο που θα κυνηγάμε εγκληματίες αλλα πρεπει... Και αυτο τον καιρο που θα μεινω εδω θα γινω αλλος ανθρωπος το υπόσχομαι!

Ειχα αφεθεί στις σκέψεις μου που δε καταλαβα οτι η Χριστινα κουνούσε τα χερια της μπροστα μου...

Χ: Ευα... Εειι! Χαζεψες παιδι μου?

Ε: Οχι καλε απλως σκεφτόμουν το σχεδιο με τον Αλεξ...

Χ: Και?

Ε: Θα σας το ανακοινώσω μετα ωστε να δουμε τι θα κάνουμε...

Χ: Εντάξει... Ομως δεν θα παμε σε κλαμπ... Θα πάμε σε ενα εστιατόριο λιγο πιο περα απο το σπιτι του Δημήτρη.

Ε:Ωραια...

(.......)

Μετα απο 1 ωρα είμασταν έτοιμες... Εγω φορούσα ενα μακρύ ασπρο φορεμα, με μαύρες γόβες και ειχα κανει τα μαλλια ου μπούκλες.. Ενω η Χριστίνα ειχε φορέσει ενα γαλάζιο μακρύ φορεμα, με άσπρες γόβες και ειχε ισωσει τα μαλλια της...

Χ: Κούκλες είμαστε!

Ε:Καλα κουκλα παμε τωρα γιατι ο Δημητρης σου εστειλε μηνυμα οτι ειναι κατω!..... Ειπα και της έδειξα το κινητό πανω στο γραφειο...

Χ: Ναι σωστα παμε!

Πήραμε τα πραγματα μας και κατεβηκμε κατω. Η Χριστίνα κλειδωσε και προχωρήσαμε στο αυτοκίνητο οπου μας περίμεναν η Αγαπη, με τον Θωμά και τον Δημήτρη. Ενω διπλα στη μηχανη ηταν η Αννα με τον Σταθη.

Δ: Κουκλα εισαι αγαπη μου! Ειπε στην Χριστίνα.

Ε: Γεια σου και εσενα Δημήτρη! Ειπα ταχα θιγμενη.

Δ:Ελα βρε χαζο αφου σ'αγαπώ και εσενα...

Με πλησίασε και μου εδωσε ενα φιλάκι στο μάγουλο...

Στ: Τι κάνετε παιδιά?

Χ: Μια χαρά...

Αν: Τελικα δέχτηκες αρχηγέ! Μου ειπε για πλακα..

Ε: Ελα σταμάτα! Αντε αντε παμε... Πειναω!

Αγ:Αμαν ρε Ευα.. εσύ και η πείνα σου!

Γρρρ... Να τη και η κοιλίτσα!

Ε: Είδες... Ακομα κι η κοιλιά μου σου διαμαρτυρήθηκε!

Ειπα και γέλασαν ολοι..

Θ: Τωρα που το λετε και γω πείνασα...

Αγ: Αφου πεινασες και συ πρέπει να φυγουμε! Δεν θα αφησω εγω το μωρακι μου να πεινάει....

Ειπε και το φίλησε πεταχτά.

Ε: Τα σάλια ρεεεεε!

Αγ:Αιιι μωρη!

Και το ξανά σκάσαμε στα γέλια... Μετα απο λιγο μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το εστιατόριο...

Για να δουμε.....

Γεια σας... Τι κανετε? Ελπιζω καλα. Το ξέρω οτι αυτο το κεφαλαιο ειναι βαρετό αλλα τα αλλα θα ειναι πολυ πιο ωραια.
ΦΙΛΑΚΙΑ ♥♥♥♥♥

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ