●34●

3.1K 303 24
                                    

Βαλτε το τραγουδι 🎵🎵

Ευα

Σήμερα ειναι Κυριακή. Μπορω να πω πως καλα περασαμε και σημερα.. Βόλτες με τα κοριτσια παλι... Καφες... Γενικά ολα ωραια. Ψώνισα ξανα λιγα ρούχα..

Λιγα?

Εε ένταξη ηταν λιγο πολλα!

Χμμμμ!

Ελα τωρα τα βαζω με τον ιδιο μου τον εαυτό!

Τωρα καθομαι με την Χριστινα και βλεπουμε ταινια ομως εχει κοιμηθει εδω και 10 λεπτά.Έκλεισα την τηλεοραση και την ξάπλωσα καλυτερα στον καναπε ενω εγω κάθησα στην πολυθρόνα και μιας και δεν ειχα τι να κανω αρχισα να τη παρατηρώ.

Μετα αρχισα να σκεφτομαι ολα αυτα που εγιναν αυτες τις δυο βδομάδες και το οξυγόνο λιγοστεύει. Τελικα αποφάσισα να βγω μια βολτα. Ημουν ειδη ντυμένη απο τοτε που πηρα τα πατατάκια για την ταινία οποτε ωραια. Φόρεσα τα παππούτσια και εφυγα και αρχισα να περπατάω κι ας ηταν 1 ωρα την νυχτα....

Εντάξει σιγα...δεν πρόκειτε να πάθω κατι χειροτερο στη ζωη μου

Ε:Πως τα εκανα ετσι ρε παιδι μου. Στο σχολειο ολοι με κορόιδευαν και τωρα...

Ρίχνω ενα πνιχτο γελάκι...

Ε: Τωρα με απήγαγαν, δυο ανθρωποι κλείστηκαν στην φυλακη... Ο αδερφός μου είχε μπλέξει με αυτους. Εγινε ναρκωτικά και εγω στο κόσμο μου. Μετά έμαθα για την συμμορία που ηταν και συνεχιζει να ειναι ο αδεφος μου .....και εγω ετσι ξαφνικα βρίσκομαι σε μια συμμορία που φτιάχτηκε κρυφά απο εμενα και μετα με ρωτάνε αν θελω να γινω αρχηγος... Τελικα οταν ευχόμουν να ειχα περιπετειώδης ζωη ημουν χαρούμενη... Ενταξει και τωρα ειμαι χαρούμενη αλλα παρα ειναι ρε παιδι μου περιπετειώδης αυτη η ζωη... Και ολα αυτα μεσα σε 2-3 εβδομάδες. Δημάδη μετα απο ενα μηνα τι θα γίνει?... Κανενας παγκόσμιος πόλεμος???

Περπατουσα και περπατούσα και χωρις να το καταλαβω ειχα φτασει στη γειτονια του Θωμά.Ενταξει δεν ηταν και παρα πολυ μακρυα... Δυο τετράγωνα παραπέρα ομως μετα σκεφτηκα οτι η ωρα θα ειχε περασει και επρεπε να γυρισω μέχρι που ακουσα καποιες φωνές μεσα σε ενα στενό.

Απο περιεργια πλησίασα στο στενό και προχώρησα. Αυτο που ειδα έμεινα με την εικονα που εβλεπα μπροστά μου.

Ο Αλεξ με τον Χριστό και το Βαγγέλη ειχαν κολλήσει καποιους στον τοίχο σημαδεύοντας τους με το οπλο. Ενας ανθρωπος ηταν στη γωνια δεμμενος και τρομαγμένος ενω ενας κατω μισο πεθαμένος ο οποιος έβγαζε αιμα απο τα πλευρα του. Ο Αρης με τον Γιωργο επεζαν ξυλο με αλλους δυο στο πάτωμα και μολις τους αφησαν αναισθητους σηκώθηκαν και κόλλησαν πεντε.

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ