●49●

2.7K 275 4
                                    

Αγαπη

Δυο λεξεις μονο διαρκούν για να περιγραψω το τι γινεται εδω...

Ο ΧΑΜΟΣ!

Η αστυνομια εκανε την εμφανιση της.Μας ευχαριστησε που τους πιασαμε και μας ειπαν να παμε μεσα ετην εβδομάδα στο τμημα για κατάθεση.

Μολις εφυγαν μια Νινα με αγκαλια την Χριστινα εφτάσετε στο χώρο.

Αγάπη: τι έγινε εδώ πέρα?

Νινα:Τι να σου πω ?εκεί που καθόμασταν ξαφνικά λιποθύμησε και την έφερα εδώ μέχρι να έρθουν τα ασθενοφόρα...

Γιατί έπρεπε να γίνουν έτσι τα πράγματα?

Αγάπη:Δημήτρη είναι ολοι καλα?Του φώναξα καθώς είχε πάει να ελέγξει τα υπόλοιπα άτομα της ομάδας μας.

Δημήτρης :όλοι είναι μια χαρά απλώς δεν έχουν τις αισθήσεις τους...Όμως όπου να ναι θα ξυπνήσουν δεν είναι κάτι ανησυχητικό...

Υστερα πλησιασε τα παιδια,και ελενξε τον σφυγμό της Εύας.Εντωμεταξύ όλη την ώρα Χρηστος δεν είχε σταματήσει να ουρλιάζει από το χαμό της Μυρτώς.

Αγαπη:Σε παρακαλώ Χρήστο ηρέμησε!

Χρήστος:που στο διάολο είναι αυτό το γαμημένο ασθενοφόρο!

Αρης:Παιδιά αλήθεια σας λέω ....αν πάθει κάτι η Ευα δεν θα το αντέξω! είπε και ένα δάκρυ κύλησε από το μάγουλο του.

Αγάπη:Ηρεμιστε και οι δύο! πόσο μάλλον εσυ Χρήστο που είσαι και χτυπημένος όλα μια χαρά θα πάνε...

Είπα και τοτε κατέφθασαν το τέσσερα ασθενοφόρα....

Μπορει να δείχνω ήρεμη αλλά είμαι ένα βήμα πριν την κρίση πανικού.

Εβαλαν τα παιδια μεσα στα ασθενοφορα και εφυγαν για το νοσοκομείο .

Έπειτα πήραμε τα παιδιά που μόλις έιχαν ξυπνήσει,τα βάλαμε στα αυτοκίνητα και πήγαμε και εμείς στο νοσοκομείο.

Τρέχαμε στους δρομούς σαν τρελοι!Εφοσον ο Αρης δεν ηταν σε θεση να οδηγήσει διοτι συνεχώς εκλεγε και έλεγε πως αυτος φταιει για την κατάσταση της, οδήγησε ο Δημήτρης.

Η ωρα ειναι 4:30 το πρωι και εμεις τρέχουμε με 170 km/h...

Ελπίζω να μην πεθάνουμε!

Υστερα απο πεντε λεπτα ημασταν στο νοσοκομείο, και μπήκαμε μεσα σαν τρελοί. Μια νοσοκόμα περασε απο διπλα μας.

Αγάπη:Η Ευα Παπαδημητρίου, ο Χρήστος οικονόμου, η Χριστινα Γαλάνου και η Μυρτώ Παπακώστα... Που βρίσκονται? Την ρωτησα...

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗOù les histoires vivent. Découvrez maintenant