●21●

4.2K 395 8
                                    

Αλεξ
Αρχισα να εξηγώ στα παιδια. Μετα απο κανα τέταρτο τελείωσα.

Αλ:Λοιπον τι κανουμε?

Βαγγ:Η Ευα το ξερει?

Αλ:Πας καλα..... Τωρα τι κανουμε?

Θ:Εγω παιδια εξήγησα απο την αρχη οτι δεν εχω σχεση με τιποτα απο ολα αυτα. Ασε που μολις τα έφτιαξα οπως και τα παιδια... Και στο κατω κατω δεν θελω να διακινδυνεψω την σχεση μου!

Αλ: Ναι αλλα καποια στιγμη το ξέρετε οτι το παρελθόν θα ερθει στην επιφάνεια!

Θ:Δεν μπορω να κανω κατι για αυτο!

Γ:Οπα κατσε τι εννοεις σχεση! Με ποια?

Θ:Εγω με την αγαπη, ο Δημητρης με την Χριστινα, και ο Στάθης με την Αννα....

Αρ:Τι σχεση και μαλακιες.. Ρε μαλάκες εδω καιγόμαστε και σεις το χαβά σας! Και το ξέρετε πολυ καλα οτι μπορεί να κανει κακο σε ενα γνωστο μας ατομο ή συγγενικό...Αυτο στον Στεργίου ειναι παιχνιδάκι.... Και απο εδω και περα θα πρέπει να προσέχουμε τις κινήσεις μας. Ποσο μαλλον οταν ειμαστε και η τρομοκρατική συμμορία της πολης... Μην ξεχνάτε ολα αυτα που κάναμε...

Δημ:Ομως γιατι μας φωνάξατε εδω? Το ειχαμε ξεκαθαρισει οτι δε θα μπλεχτουμε στη συμμορία...

Στ: ναι αλλα αμα χρειαστούν τη βοηθεια μας θα τους τη δωσουμε!μην ξεχνας οτι παλια ημασταν ολοι σε μια ομαδα. Μεν οχι τρομοκρατική...... Δε εγλιματικη!

Θ:Οχι Στάθη... Δώσαμε μια υπόσχεση πως οκευ ρε παιδι μου αν ξαναμπλεξω στη συμμορία τουλαχιστον να είναι καλη και οχι τρομοκρατική.,κανωντας φόνους και ληστείες!

Βαγγ: Αυτο γινοταν στην αρχη.. Το ξερεις οτι το σταματήσαμε!

Δ: Ναι φυσικα αφου σκωτωσατε δυο ατομα!

Γ:Αυτοι ηταν παλιοί κλεφτες... Και τους καναμε χαρη που τους Πιάσαμε... Γιαυτο και δεν μας δε μας καταδίκασαν! Και δεν θέλαμε να σκωτωσουμε τους ανθρωπους για το θεο!

Θ:Οχι οτι είδαν τα πρόσωπα σας οταν κάνατε την ληστεία στην μεγαλυτερη τραπεζα της Ελλάδας... Και μετα τους χτυπήσατε μεχρι να μην παιρνουν ανασα!

Αρ:Μαλακα μπορεις να σταματήσεις? Αν δεν θες να βοηθήσεις σηκω και φυγε αλλα να ξέρεις πως το παρελθόν δεν κρύβεται και ολοι ξερουμε πολυ καλα τι γινοταν πριν 3χρονια.

Θ:Ξερεις κατι καντε οτι θελετε. Εγω με συμμορίες και Στεργίου δεν ξαναμπλεκω! Εαν θελετε να συνεχίσουμε σαν παρεα οπως ημασταν πριν εμφανιστεί ξανα στις ζωές μας αυτος ο μαλακας καλως αν οχι εγω αποχωρώ... Παμε παιδια.

Στ:Συγνωμη..... 😔

Σηκώθηκαν και οι τρεις τους και εφυγαν, πριν κλείσουν την πορτα μπηκε μεσα ο Χρήστος τρομαγμένος...

Χ:Τι θα κάνουμε?

Αλ: Πραγματικά δεν ξερω... Το μονο που ειναι σιγουρο ειναι να προσέχουμε τις κινήσεις μας...

Χ:Με τα παιδια τι εγινε?

Αφου το εξηγήσαμε ολα όσα εγιναν μας κοιτούσε έκπληκτος... Ομως μετα σοβαρεψε και ειπε...

Χ:Κοιτα... Περάσαμε πολλα αλλα την περιμενα τετοια αντιδραση... Εξάλλου μας το ειχαν ξεκαθαρίσει απο την αρχη οτι δεν θελουν να μπλέξουν...

Αρ:Πω μαλακα ελεος.. Ας κανουν οτι θελουν πραγματικα! Βαρεθηκα!

Στο χωρο απλώθηκε μια παράξενη ησυχία, οταν την εσπασε το κινητο μου...

Αλ: Ήρθε μύνημα απο έναν άγνωστο...

Αρ: Αυτος θα ειναι! Άνοιξε το...!

Το ανοιξα και το διάβασα δυνατά:

Απο Άγνωστος

Τι γινετε παλιό φίλοι? Ελα πες μου οτι δεν με ξερεις δεν είναι δυσκολο! Ακριβώς.... Βλεπω σας τα πρόλαβε ο Χρηστακος... Μια συμβουλή! Δεν με ακούσατε και η τιμωρία σας πλησιάζει Προσοχη φιλαρακια-

Με μισος Άγνωστος

Χ: Αυτος κατι ετοιμάζει και δεν μου αρεσει...

Βαγγ:Τι θα κάνουμε?

Αλ: Δεν ξερω... 😞

Γ:Τι δεν ξερεις? Εσύ και ο Αρης είστε αρχηγοί! Τι σκατα?

Αρ:Παράτησε μας.. Αν θες βρες εσύ μια λυση σε τοσο στενά περιθώρια και μετά έλα πες μας....

Ειπε και εφυγε απο το σπίτι καθως,εκλεισε δυνατα την πορτα πισω μας...

Τι κάνετε αναγνώστριες μου? Ελπιζω μα σας αρεσε αυτο το κεφάλαιο ♥

Spoil : Ο Αρης συναντά τον Στεργίου...

ΦΙΛΑΚΙΑ ❤❤❤❤













"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗWo Geschichten leben. Entdecke jetzt