●22●

4K 389 9
                                    

Άρης

Εφυγα απο το σπιτι... Οχι γιατι νευρίασα αλλα απο τύψεις... Ποιος εγω ο Αρης Αλεξίου που δεν νοιάστηκε ποτε για κανεναν καταφερε να ξαναμπλεχτει με τον Στεργίου... Τον μαλακα που του διαλυσε τη ζωη για 2 χρόνια!... Τωρα θα ρωτάτε πως εγεινε να ξαναμπλεχτω? Ολα ξανα αρχισαν πριν την απειλη στο σπίτι του Χρήστου.....

Flashback

Πηγαίναμε με τα παιδια σχολειο. Όταν φτάσαμε η Ευα πηγε στην παρεα της και εγω στην δικια μου μαζι με τους αλλους. Αφου ειπαμε διαφορα ανούσια πραγματα χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε στις τάξεις μας.

Κατα την 3ωρα που ειχαμε αρχαια.. (Γιούπι 😈😈) και βαριόμουν αφάνταστα εβγαλα το κινητο και αρχισα να παιζω διαφορα παιχνίδια οταν μου ηρθε μύνημα στο κινητο... Ηταν απο τον πατερα μου...

Απο Αλεξίου

Σε μιση ωρα στο "στενό"...

Προς Αλεξιου
Εχω σχολειο...

Απο Αλεξιου
Και ποτε νοιαστηκες εσύ για το σχολειο?

Προς Αλεξιου
Οκ ερχομαι σε 10

Απο Αλεξιου
Σε περιμενω... Σου εχω και μια εκπληξη!

Αφου τελείωσα την συζητηση.. Ειπα στην καθηγήτρια (μη χεσω )

Αρ:Μπορω να παω τουαλέτα?

Καθ: Οχι.. Καθε φορα λείπεις απο το μαθημα και μου ζητάς και τουαλέτα?

Αρ:Μα κυρια.... Εχω και γω αναγκες! Ειπα και έκλεισα το ματι στην Βιβή..

Μην σχολιάσετε! Έπρεπε καπως να φυγω... Τα παιδια με κοιτούσαν με απορια αλλα δεν εδωσα σημασια...

Καθ: Ντροπή σου για αυτη την συμπεριφορά σου! Εξω τωρα!

Αφου μαζεψα τα πράγματα,μου βγήκα εξω απο την ταξη και αρχισα να πηγαίνω στο "στενό"....Μετα από δεκα λεπτα ειχα φτασει. Χτύπησα 3 φορες την πορτα.

Αγ:Συνθηματικό.

Αρ:Ανοιξε βλακα.. ....Αλεξιου!

Αγ:Ωχ συγνώμη... Παρακαλω περάστε... Ειπε και μου ανοιξε την πορτα. Αρχισα να προχωράω προς το γραφειο. Ανοίγω την πορτα και βλεπω τον...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗحيث تعيش القصص. اكتشف الآن