●18●

4.3K 414 10
                                    

Αλεξ

Ευτυχως παναγια μου τελειωσαν αυτες οι 7 ωρες,γιατι πραγματικα δεν θα αντεχα λεπτο παραπανω εκει μεσα....!

Ποσο μαλλον αν τελευταία ωρα εχεις αυτον τον σπαστικο καθηγητη μαθηματηκων!!!

δεν ειναι οτι δεν τα παω καλα στα μαθηματικα αλλα δεν αντέχετε!!!

Πλησιασα τα παιδια και τους ειπα αν ειναι να παμε για κανα καφε αφου κανενας δεν ειχε ορεξη να γυρισει στο σπιτι του.

Πηραμε τις τσαντες και πηγαμε στην καφετερια δυο τετραγωνα μακριά.

Μολις φτασαμε καθησαμε στο συνηθισμένο τραπεζι στο βαθος και παραγγείλαμε τους καφεδες.

Αφου μιλήσαμε για τους άκυρους καθηγητες και τις καθημερινές μαλακιες μας γυρίσαμε στο σπιτι.

{…}

Μπηκαμε μεσα εγω και ο Χρηστος...

ο Αρης καθησε να τελειωσει το τσιγαρο...

Εκεινη την ωρα ειδαμε την αδερφη μου να κατεβενει τα σκαλια...μαλλον θα πήγαινε στο φροντιστήριο οποτε δεν εκανα τον κοπο να την ρωτησω.

Ε:Γεια παιδια εγω φευγω παω φροντ.τα λεμε μετα!

Χ:Bye φραουλιτσα.

Της ειπε και αυτος και την ειδαμε να βγαίνει εξω.

Μετα ηρθε και ο Αρης μεσα.

Αρης : ΕΕΕΕΕΕ ακυρα να σας πω ειστε για κανα καφε κατα τις 6:30,μετα να φαμε κατι,και μετα σε κανα κλαμπ?

Α: Δεν ξερω ρε μαλακα..οτι θες δεν εχω προβλημα.

Χ:Ουτε γω αν ειναι να παρουμε μετα τους αλλους και να συναντηθούμε στο μπαρ ομως για την ωρα παμε να κοιμηθουμε γιατι δεν ξερω τις αντοχες μου!

Α:Οκ λοιπον η ωρα ειναι ~(παυση)~ 4:00 παμε να κοιμηθούμε κανα δίωρο και βγαινουμε μετα!

Αρης: Αντε παμε!

ειπε και ανεβηκαμε ολοι πανω.....

{…}

Πωωωωω μαλακα μου!!! Πολυ κοιμήθηκα!

Σκεφτηκα και ανοιξα τα ματια μου.

Ανοιξα το κινητό μου και η ωρα ηατν 6:00.

Σηκωθηκα ντύθηκα και πηρα τα παιδια τηλέφωνο .

Κανονίσαμε στο συνηθισμένο κλαμπ στις 10:00.Μετα πηγα να σηκωσω του δυο υπναραδες.

Α: ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ μαλακες σηκωθείτε!!!

"Playing with Danger''|1|✔ΥΠΟ ΔΙΩΡΘΩΣΗDonde viven las historias. Descúbrelo ahora